Silverlight stream haakt onder Firefox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
Zoals waarschijnlijk wel meerderen hier volg ik met veel interesse de politieke debatten op RTL. Ik stream de uitzendingen live via de RTL nieuws pagina.

Nu werkt dit niet helemaal goed onder Firefox. De gebruikte streams zijn in Silverlight en dit haakt zo om de +/- 10 seconden. Erg storend. Het rare is dat het wel allemaal vlekkeloos werkt op IE8.

Aan mij specs zou het niet moeten liggen (Phenom II X3 720 - 4GB ram - Win7 x64 (ultimate) - HD 4870 - 20mbit internet). Ook omdat het zonder enkele problemen werkt onder IE8. Ook zit de CPU zich dood te vervelen met de streams, en heb ik een intel SSD.

Voordat ik verder ga zoeken vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ik kon er niet zoveel over vinden op internet, wel een onderzoek waarin gesteld wordt dat de performance van IE7-8 & Firefox 2-3 nagenoeg gelijk zijn. Ook gebruik ik de laatste versie van Silverlight (3.0.50106.0)

Nu bedenk ik me wel wat waar het aan kan liggen:
  • Gebruikte add-ons in Firefox
  • Pipelining instellingen in Firefox.
Als het weer debat tijd is, ga ik tijdens pauzes dat sowieso testen.

Maar hier tweakers die hier ervaringen over kunnen delen? Of een idee hebben naar de oorzaak van het probleem?

[edit]
https://www.mozilla.com/en-US/plugincheck/
zegt: Silverlight up-to-date, maar er schijnbaar ook een versie 4 |:(

[edit2]
De uitzending gemist streams op RTL nieuws leveren geen probleem op. Wellicht wat superkleine tikjes, maar nagenoeg niet zichtbaar en niet in de orde van de debat-live streams.

Ik had het probleem Zondag alsmede gisteravond.

offtopic:
Goed geluid tijdens debat is wel belangrijk zodat je goed kan horen of ze echt omheen draaien :+

[ Voor 21% gewijzigd door apokalypse op 27-05-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen problemen met Silverlight onder Firefox. Welke versie heb je geinstalleerd staan; hier namelijk 3.0.50106.0...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof