Toon posts:

Zelf aanmeldsysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga met een vriend van mij lans organiseren, nou hebben wij een site alleen willen wij dat de members van onze site zich automatisch kunnen aanmelden, er is op die site wel een aanmeldingssysteem maar dan kunnen ze mekaar niet zien:S

Sitehost is www.webs.com

MVG Juan G

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:50
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:59:
Hallo,

Ik ga met een vriend van mij lans organiseren, nou hebben wij een site alleen willen wij dat de members van onze site zich automatisch kunnen aanmelden, er is op die site wel een aanmeldingssysteem maar dan kunnen ze mekaar niet zien:S

Sitehost is www.webs.com

MVG Juan G
Mijn glazenbol is stuk dus wat is het probleem?

Denk je nou echt dat je op deze manier geholpen wordt?
Lees eerst de beleidsregels eens door: Het algemeen beleid

[ Voor 7% gewijzigd door jjbstolk op 27-05-2010 19:07 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Your point being?

Welk aanmeldsysteem heb je en wat wil je hier zelf mee doen? Neem contact op met degene die het systeem heeft geleverd of geïnstalleerd.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:23

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Right, als je nu eerst eens in duidelijke taal bedenkt en opschrijft wat je bedoeld, misschien dat we je dan kunnen helpen.

Ik begrijp er voorlopig alleen maar uit dat je een website hebt waarop je je leden aan wilt laten melden. Maar wat je er verder mee wilt is me volledig onduidelijk. Als je een soort forum wilt maken waarmee je met elkaar kan kletsen over dingen, dan zou ik eens rond kijken op Internet, want er zijn er maar genoeg.
Ik ben echter van mening dat het nog een beetje te hoog gegrepen is voor je, maar dat is slechts gebaseerd op je startpost.

Daarnaast verwachten we iets meer inzet van onze gebruikers. We zijn geen helpdesk waar je kant en klare oplossingen kan krijgen.

Hoe dan ook: Een website waarop je kan aanmelden heeft niets met Netwerken te maken. Ik raad je aan om het Het algemeen beleid er nog eens goed op na te lezen.

Dit topic gaat op slot.

[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 27-05-2010 20:41 ]

Dit topic is gesloten.