Beste tweakers,
Momenteel ben ik een nieuwe server aan het inrichten en heb een groep policy aangemaakt maar deze wordt totaal niet toegepast. Ik heb de grouppolicy geplaats op de lokatie waar de computers staan in AD. zie afbeelding

Deze settings heb ik gebruikt voor de policy.

Hier heb ik aangegeven dat hij ook voor de domaincomputers gebruikt moet worden

Maar als ik eenmaal inlog op de computer zie ik het volgende:

Als ik met GPresult ga kijken welke policy`s zijn toegepast zie ik het volgende.

Dit porbleem heb ik ook als ik een gebruiker aanmaak in de groeppolicy op computer niveau. Echter heb ik het ook geprobeerd onder gebruiker niveau en de groep policy in de juiste AD folder te plaatsen maar ook dit werkt niet.
Als ik bijvoorbeeld de toegang van control panel weiger werkt dit wel op gebruikers niveau.
Momenteel gebruik ik windows 2k8 sbs (geupdate)
Met als client Windows XP sp3 (geupdate)
iemand misschien een Idee ?
Momenteel ben ik een nieuwe server aan het inrichten en heb een groep policy aangemaakt maar deze wordt totaal niet toegepast. Ik heb de grouppolicy geplaats op de lokatie waar de computers staan in AD. zie afbeelding

Deze settings heb ik gebruikt voor de policy.

Hier heb ik aangegeven dat hij ook voor de domaincomputers gebruikt moet worden

Maar als ik eenmaal inlog op de computer zie ik het volgende:

Als ik met GPresult ga kijken welke policy`s zijn toegepast zie ik het volgende.

Dit porbleem heb ik ook als ik een gebruiker aanmaak in de groeppolicy op computer niveau. Echter heb ik het ook geprobeerd onder gebruiker niveau en de groep policy in de juiste AD folder te plaatsen maar ook dit werkt niet.
Als ik bijvoorbeeld de toegang van control panel weiger werkt dit wel op gebruikers niveau.
Momenteel gebruik ik windows 2k8 sbs (geupdate)
Met als client Windows XP sp3 (geupdate)
iemand misschien een Idee ?