Hoe knoppen in dialogen met toetsenbord bedienen

Pagina: 1
Acties:

• Piet Krediet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:53
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort overgestapt van Windows naar Mac.
Nu heb ik even een simpel vraagje:

http://yfrog.com/c8ituneszp

Hoe kan ik zonder mijn muis/trackpad te gebruiken naar links of rechts springen bij zo'n melding? Ik heb alle mogelijke combinaties toetsen die ik kon verzinnen geprobeerd, maar zonder resultaat.

Op mijn pc was dit makkelijk te verhelpen door de links en rechts pijltjes te gebruiken. Ik ben van mening dat dit op mijn Mac toch ook gewoon op een bepaalde manier moet kunnen.

Alvast bedankt.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Voor Annuleren gewoon op A drukken, B voor behouden, N voor naar de prullenbak :) .

• Piet Krediet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:53
Aloys schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:03:
Voor Annuleren gewoon op A drukken, B voor behouden, N voor naar de prullenbak :) .
Haha, dankje. Had wel verwacht dat het veel makkelijker zou zijn dan ik dacht. :P

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel veranderd van "Simpel vraagje" naar "Hoe knoppen in dialogen met toetsenbord bedienen", zodat het wat beter de lading dekt. Overigens werdt je vraag ook in de ASD FAQ beantwoord: Hoe kan ik het toetsenbord gebruiken om binnen dialoogvensters te navigeren :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/