Targa Traveller 1577 X2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyvv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07 08:35
Ik heb zojuist de in de titel genoemde laptop gekocht op internet.

Nou is het zo dat deze een duits toetsenboord lay-out heeft.
Die wilde ik dus vervangen door een toetsenboord met een VS-internationaal lay-out.

Verder vraag ik me af of ik de videokaart in deze laptop kan vervangen door een meer hedendaags model.

Gr.
Spidernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Als ik de specs even snel bekijk kan je de videokaart niet vervangen. En over het vervangen van je toetsenbord... heel misschien levert Targa die los...

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je niet gewoon beter een NL laptop kunnen overnemen voor een iets hoger bedrag? Als ik de specs zie dan denk ik niet direct nou daarom zou ik moeilijk gaan lopen doen met een Duits toetsenbord.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 11:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Eerst kopen, dan vragen? :?

Als je blind kan typen, moet je in Windows gewoon je keyboard op US-International zetten en dan hoef je het keyboard niet eens te vervangen, lijkt me.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyvv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-07 08:35
ResuCigam schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:01:
Als ik de specs even snel bekijk kan je de videokaart niet vervangen. En over het vervangen van je toetsenbord... heel misschien levert Targa die los...
Ik heb targa al gemaild over een vervangend toetsenbord.
Videokaart is idd niet te vervangen, hebben ze mij gemeld.
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:17:
Had je niet gewoon beter een NL laptop kunnen overnemen voor een iets hoger bedrag? Als ik de specs zie dan denk ik niet direct nou daarom zou ik moeilijk gaan lopen doen met een Duits toetsenbord.
Ik heb deze laptop voor een tientje overgenomen van een vriend van me dus het leek me niet zo'n geldverspilling zoals jij het bedoeld.
MAX3400 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:20:
Eerst kopen, dan vragen? :?

Als je blind kan typen, moet je in Windows gewoon je keyboard op US-International zetten en dan hoef je het keyboard niet eens te vervangen, lijkt me.
zie hierboven.
Blind typen kan ik wel maar nog niet zo snel met alle speciale tekens, dus daarom heb ik wel graag een US-internationaal keyboard ;)