Ik heb sinds 1,5 week een nieuwe MBP (13'' 2,4ghz) en heb een vaag probleem. Het gaat om het volgende. Als ik mijn MBP aansluit op mijn externe monitor (Dell P2310H) en het scherm van de MBP dichtgeklapt heb maakt hij af en toe (een aantal keer in de zoveel minuten) een apart tikkend geluidje, alsof de hdd aan het zoeken is (het klinkt een beetje als een 3,5'' hdd die aan het zoeken is, meer geluid dus). Nu is het rare dat hij dit geluid niet maakt als het scherm opengeklapt (maakt niet uit of het scherm van de MBP aan staat) is of als ik zonder extern scherm de MBP gebruik (dan hoor ik de hdd niet eens).
Ik vind het behoorlijk frustrerend en weet totaal niet wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Dus ik zou graag willen weten of iemand anders dit probleem ook heeft (gehad) en die hier een oplossing voor weet. Ik neem aan dat dit niet normaal is, toch?
Bij voorbaat dank
Ik vind het behoorlijk frustrerend en weet totaal niet wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Dus ik zou graag willen weten of iemand anders dit probleem ook heeft (gehad) en die hier een oplossing voor weet. Ik neem aan dat dit niet normaal is, toch?
Bij voorbaat dank