Graag advies bij aankoop HP Envy

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-09 11:09
Beste Tweakers ,

Ik zou graag een HP ENVY 15" kopen. Een gecustomize versie v 2400$

• Intel(R) Core(TM) i7-820QM Quad Core Processor (1.73GHz, 8MB L3 Cache) with Turbo Boost up to3.06GHz
• 6GB DDR3 System Memory (3 Dimm)
• 410GB 5400RPM SATA Dual Hard Drive (SSD 160GB + 250GB 5400RPM)
• 1GB ATI Mobility Radeon(TM) HD 5830 Graphics - For i7 Processors
• 15.6" diagonal High Definition LED HP Brightview Widescreen Display (1366x768)
• External Tray Super Multi 8X DVD+/-R/RW w/Double Layer Support with 2 USB Ports
• Intel Wireless-N Card with Bluetooth
• One 6 Cell Lithium Ion Polymer Battery + One 9 Cell HP Envy Slim Fit Extended-Life Notebook Battery

Deze kan je hier verder customizen :
http://www.shopping.hp.co...5_series/3/computer_store

Deze is natuuuurlijk niet verkrijgbaar in de Benelux. Dus daarom overweeg ik deze te kopen via de HP-website.
Ik ben belg en zal dus hoogstwaarshijnlijk een QWERTY-toestenbord krijgen.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand vertrouwd is met de HPonlineStore ? Of btw al in de prijs zit ( dus 2400$ wordt wsl +- 2000€ )

Duurt dit lang? Hoe zit het met de garantie ? Moet ik bij schade mijn HP terugsturen?
Raden jullie me dit aan? Wrm ? Wrm niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Weet niet wat je bedoeld met WRM? Is dat nog een extra optie ofzo? Zonder dat je meld wat je ermee gaat doen is er trouwens weinig zinnig advies te geven en aangezien je een compleet customized laptop hebt samengesteld heb je blijkbaar al voor jezelf besloten dat je dit nodig hebt/wilt?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iClock
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10-2023
AtleX schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:54:
Weet niet wat je bedoeld met WRM? Is dat nog een extra optie ofzo? Zonder dat je meld wat je ermee gaat doen is er trouwens weinig zinnig advies te geven en aangezien je een compleet customized laptop hebt samengesteld heb je blijkbaar al voor jezelf besloten dat je dit nodig hebt/wilt?
Volgens mij is dat niet z'n vraag, en dat WRM= waarom, sarcastisch bedoeld?
Hij vraagt of hij dit wel of niet bij de HPshop moet bestellen, en met toevoeging.
Niet of hij de juiste laptop samen heeft gesteld.. :X

Ontopic; sorry TS maar ik heb er verder geen ervaring mee, het is normaal gesproken wel van toepassing dat wanneer je een product bij de producent besteld, hij daar vaak ook weer naartoe moet voor garantie.
Misschien is het verstandig om even contact op te nemen met de servicedesk bij HP ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders bel je even?
Misschien kunnen ze bij HP er wel wat over melden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

iClock schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:00:
[...]

Volgens mij is dat niet z'n vraag, en dat WRM= waarom, sarcastisch bedoeld?
Uhm nee, kon er echt niets van maken? Ik dacht dat het 1 of andere uitgebreid garantiepakket oid was.
Hij vraagt of hij dit wel of niet bij de HPshop moet bestellen, en met toevoeging.
Niet of hij de juiste laptop samen heeft gesteld.. :X
Hij vraag of we hem 'dit' aanraden, dat kan prima slaan op die klapjap.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

novationx schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:52:
Ik ben belg en zal dus hoogstwaarshijnlijk een QWERTY-toestenbord krijgen.
Wat heeft het een met het ander te maken? Omdat je belg bent krijg je QWERTY 8)7
Als je persé toch AZERTY wil hebben, kan je mss een kijken of ze die dingen niet in Frankrijk maken. Niet hetzelfde toetsenbord, maar wel grotendeels overeenkomstige layout
Staat er nergens een levertermijn op die site?
Je zal wsl de garantie van het land van fabricage krijgen (ook op site, zou'k vermoeden)
Moet ik bij schade mijn HP terugsturen?
Vermoedelijk wel. Ik zie HP nog niet naar jou toekomen om hem te herstellen. En vermits dit product hier niet wordt gemaakt zullen zij het ook niet aanvaarden.
Raden jullie me dit aan? Wrm ? Wrm niet?
Ik raad je aan om te doen waar je je het best bij voelt ;) W(aa)r(o)m? Omdat je dan een comfortabel gevoel hebt bij je aankoop.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
mbsaerens
Het lijkt me wel of je stress krijgt bij m'n vraag :p

Sorry dat ik eventueel een domme vraag ofzo heb gesteld. Voor mij gaat het om veel geld en wil dus graag op geen risico's lopen.

Omdat ik hem in buitenland koop , krijg ik sowiezo qwerty ( dit bedoelde ik ).
En ik weet dat ik moet doen , waar ik me goed bijvoel :p , maar ik wilde graag jullie advies/ervargingen horen.

Hoe zit dat met BTW / TAX ?

Komt er nog eens 21% bij , bij die 2400$ ?

Nogmaals , alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 16:35
Ik zou als ik jou was eerst eens naar de lokale hardware store gaan en vragen of zij die niet kunnen bestellen. Meestal is het zo dat de hardware boer deze producten zelfs niet op voorraad neemt omdat deze niche producten zijn en hij er anders mee blijft zitten.

Betaal je ietsje meer maar dan heb je een deftige 2jaar garantie en "hoogstwaarschijnlijk" ook nog een AZERTY keyboard.

In België zou je het dan eventueel eens kunnen vragen aan : Tones, Forcom, Alternate, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32
Amerikaanse prijzen zijn altijd zonder btw, omdat elke staat een ander tarief heeft. En dan heb je nog inklaringskosten, maar weet niet hoe dat in Belgie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 16:35
Ik dach €10 voor de administratie en dan nog eens 21% btw op het product zelf. Gaat je dan ferm wat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
Bumba007 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:41:
In België zou je het dan eventueel eens kunnen vragen aan : Tones, Forcom, Alternate, ...
Nx in Alternate , Forcom & Tones :D wtf.

Ik begin toch maar te overwegen iets anders te kopen dan deze notebook :/

Als het effectief +21% bovenop de prijs is , ga ik dit helaas niet doen hoor :(
Pagina: 1