Word 2007 tekst 'hangt'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Met mijn Word 2007 heb ik regelmatig dat er tekst blijft 'hangen'. De tekst staat er dan niet meer, maar wordt wel weer gegeven. Dit gebeurt bijv. als ik tekst verwijder. Dan blijft de tekst op de oude plek in het beeld staan, maar eigenlijk staat het er niet meer - of is het verplaatst doordat ik tekst verwijder.

Het lijkt wel alsof Word 2007 niet altijd mijn document wijzigingen kan bijbenen en dus nog op de oude manier weergeeft, ipv dynamisch de tekst mee te laten springen als ik ergens iets verander.

Het probleem laat zich moeilijk uitleggen en komt ook zeer willekeurig voor. Ik heb een screenshot om het te illustreren:

http://i49.tinypic.com/2jg6z5u.jpg

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb ik ook wel eens inderdaad. Bugje... Maar vraag me niet hoe een bugreport in te dienen, anders dan via fysieke post.

Mijn "oplossing" is 2x alt-tab doen. Geen idee waar het fout gaat, maar je zou kunnen kijken of andere videokaartdrivers helpen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Merk ik wel eens op mijn werk met Word 2003. Bij mij helpt heen en weer scrollen of ALT-TAB inderdaad ook. Vast een beeldrendering-bugje oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

assass schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:33:
Met mijn Word 2007 heb ik regelmatig dat er tekst blijft 'hangen'. De tekst staat er dan niet meer, maar wordt wel weer gegeven. Dit gebeurt bijv. als ik tekst verwijder. Dan blijft de tekst op de oude plek in het beeld staan, maar eigenlijk staat het er niet meer - of is het verplaatst doordat ik tekst verwijder.

Het lijkt wel alsof Word 2007 niet altijd mijn document wijzigingen kan bijbenen en dus nog op de oude manier weergeeft, ipv dynamisch de tekst mee te laten springen als ik ergens iets verander.

Het probleem laat zich moeilijk uitleggen en komt ook zeer willekeurig voor. Ik heb een screenshot om het te illustreren:

http://i49.tinypic.com/2jg6z5u.jpg

Iemand een idee wat er aan de hand is?
oplossing lijkt me gegeven, tijd voor flauwe grappen ;P (hehe),

als je het touwtje losknipt, hangt ie dan nog?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
lol :)
haha, videodriver probleem en niet zozeer Word dus,.. hm toch gek dat ik t niet bij notepad heb enz dan - maar ik ga s kijken! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

w4rguy schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:02:
[...]

oplossing lijkt me gegeven, tijd voor flauwe grappen ;P (hehe),

als je het touwtje losknipt, hangt ie dan nog?
antwoord: ja hij hangt nog
oplossing: andere touwtje ook afknippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wacht even: videodriver is een wilde gok van me, het is volgens mij waarschijnlijker dat het aan Word zelf ligt. Maar it never hurts to try, denk ik dan :P

--

Genoeg flauwe grappen, die ajb alleen als je zelf een oplossing geeft ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

F_J_K schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:25:
Wacht even: videodriver is een wilde gok van me, het is volgens mij waarschijnlijker dat het aan Word zelf ligt. Maar it never hurts to try, denk ik dan :P

--

Genoeg flauwe grappen, die ajb alleen als je zelf een oplossing geeft ;)
mijn oprechte excuses.

Heb je geprobeerd om office opnieuw te installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hm, over welke versie van Windows heb je het ?
Optimize Windows Vista for better performance - Turn off visual effects (XP heeft dat menu ook, of W7 het ook heeft weet ik niet)

[ Voor 32% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 28-05-2010 02:33 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Pagina: 1