Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb geen idee van wat ik nodig heb of dien te doen, om de beveiligingscamera-beelden van mijn DVR-recorder weer te geven op mijn i-phone.

Kan iemand mij uit leggen of dit gaat, en zo ja, hoe?

M.v.g.

RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:20
Wauw, beste topicstart ooit.
Not..

Wat meer informatie zou niet erg zijn. Waar wil je dat ontvangen, moet dit draadloos of sleep je een haspel mee. Welke aansluitingen heeft je DVR. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:31:
Kan iemand mij uit leggen of dit gaat, en zo ja, hoe?
Je zoekt uit in wat voor bestandsformaat je beelden zijn, je zoekt uit wat een iPhone voor beelden aankan, dan zoek je een conversieprogramma (indien noodzakelijk) en je upload de bestanden naar je iPhone.

Allemaal dingen die je met een heel klein beetje eigen inzet zelf kan. Maar dan moet je die inzet wel tonen :) .

En als dit niet is wat je bedoeld: jouw fout. Moet je toch wat meer je best doen op de openingspost, want die is niet informatief.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
rbmontage, welkom op GoT :w

De posters hierboven hebben al aangegeven dat je wat meer inzet moet tonen. We willen je best helpen, maar dan moet je er zelf ook wat voor doen. De informatie die handig is, wordt hierboven al gevraagd. Dus vul je topicstart aan en dan kunnen we verder kijken :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gambieter:

Ik kan het niet uit de eerste post halen, maar ik vermoed dat hij de beelden live wilt bekijken. Er is een programma genaamd iRa Pro dat zoiets kan doen, maar dat staat bekend als de duurste app in de appstore, met een prijs van rond de €700. En dat zal wel alleen werken met camera's die het programma ondersteunt.

Er zullen ook wel goedkopere apps te vinden zijn, ik zou gewoon eens kijken in de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is omslachtig maar je zou een webcam/camera op je PC aan kunnen sluiten en vervolgens met Teamviewer op je iPhone het bureaublad van je PC over nemen om de beelden live te bekijken. Wat je met DVR bedoelt snap ik niet, maar dat komt omdat je TS geen info bevat.
Pagina: 1