Ik weet even niet waar ik hiervoor anders terecht kan, dus ik vraag het hier maar eens.
Situatie:
Ik studeer in België en heb hier de Belgische internetprovider Telenet.
Ik log in op de ftp server van XS4All, met m'n Nederlandse account gegevens.
So far so good.
Nu het probleem:
Als ik bestanden upload dan blijven deze op 100% staan, waarna uiteindelijk een time-out volgt (na een halve minuut). Het bestand staat nu gedeeltelijk op de server.
Het is met de FTP client eventueel te hervatten, maar telkens blijft de transfer hangen op 100%.
Waarschijnlijk krijgt de client geen bevestiging van de transfer.
Wat ik heb ontdekt:
Als ik de transfer afbreek als deze op 100% blijft steken
en ik de remote directory ververs, dan zie ik dat het bestand bij iedere refresh groter wordt..
Het bestand wordt blijkbaar dus nog steeds naar de server verzonden,
maar dit gaat erg langzaam (zo'n 5 minuten voor 1 MB).
Als ik de client afsluit bij op 100% en even later weer inlog, dan is het de transfer inmiddels compleet. Het bestand wordt dus blijkbaar ergens anders dan op de ftp server bewaard en vanuit daar er langzaam naartoe verzonden.
Mijn vragen zijn:
Waar verstuur ik mijn data naartoe met volle snelheid?
Waarom heb ik geen directe verbinding met de ftp server?
What the fuck?
Situatie:
Ik studeer in België en heb hier de Belgische internetprovider Telenet.
Ik log in op de ftp server van XS4All, met m'n Nederlandse account gegevens.
So far so good.
Nu het probleem:
Als ik bestanden upload dan blijven deze op 100% staan, waarna uiteindelijk een time-out volgt (na een halve minuut). Het bestand staat nu gedeeltelijk op de server.
Het is met de FTP client eventueel te hervatten, maar telkens blijft de transfer hangen op 100%.
Waarschijnlijk krijgt de client geen bevestiging van de transfer.
Wat ik heb ontdekt:
Als ik de transfer afbreek als deze op 100% blijft steken
en ik de remote directory ververs, dan zie ik dat het bestand bij iedere refresh groter wordt..
Het bestand wordt blijkbaar dus nog steeds naar de server verzonden,
maar dit gaat erg langzaam (zo'n 5 minuten voor 1 MB).
Als ik de client afsluit bij op 100% en even later weer inlog, dan is het de transfer inmiddels compleet. Het bestand wordt dus blijkbaar ergens anders dan op de ftp server bewaard en vanuit daar er langzaam naartoe verzonden.
Mijn vragen zijn:
Waar verstuur ik mijn data naartoe met volle snelheid?
Waarom heb ik geen directe verbinding met de ftp server?
What the fuck?