Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Over een paar maanden ga ik veel met de trein van en naar mijn werk reizen, daardoor ben ik een beetje aan het rondkijken naar Mobiel Internet op een nieuwe telefoon.

Nu heb ik al een sim-only abonnement van Hi. Dit abonnement is zonder toeters en bellen zoals Mobiel Internet.
Ik wil dus mijn abonnement om gaan zetten naar een volledig abonnement waar je dus een telefoon bij mag uitzoeken, met daarnaast een vorm van Mobiel Internet, maar ik zou Mobiel Internet ook maximaal 2 uur per dag willen gebruiken om via mijn laptop te browsen (alleen het bezoeken van diverse websites zoals T.Net ;))

Ik heb al een aantal topics doorgenomen gerelateerd aan Mobiel Internet, ben er inmiddels achter dat je niet zomaar je telefoon als internetproxy mag gebruiken voor een laptop, maar mocht ik (maximaal) 2 uur per werkdag spenderen aan het bezoeken van websites, zou dit dan als excessief gebruik bestempeld kunnen worden?

Nu heb je inderdaad ook speciale Mobiel Internet Laptop abonnementen, maar dit is dan een soort USB dongle met SIM-kaart, en ik zou het graag bundelen met een nieuwe telefoon, aangezien mijn huidige op aan het raken is. Bovendien zijn deze abonnementsvormen naar mijn idee fors geprijsd.

Wat zijn nu precies mijn mogelijkheden? Kan ik inderdaad uit de voeten met een Mobiel Internet abonnement? Zijn er andere opties die ik nog kan overwegen?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.