Data recovery van extended partie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-02 22:34

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ik heb hier een hardeschijf van mijn oom binnenliggen waar iets mis mee is gegaan. 1 partitie is niet meer te benaderen. Dit betreft een extended partitie volgens mij:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2943xh0.png

De verloren partitie is een NTFS partitie. Nu ben ik dus hoopvol aan de slag gegaan met GetDataBack maar helaas: de schijf verschijnt niet bij Physical drives. En bij Logical Drives vind ik alleen de 2 overige partities. Deze 2 partities zijn verder gewoon benaderbaar zonder problemen. Het gaat nu net om die ene missende partitie.

Dus ben ik gaan zoeken op Extended partion recovery ed maar ik kom er niet echt uit. Wel nog een andere tool gevonden (Stellar Phoenix Windows Data Recovery) maar de optie Search Lost Volume vind alleen de 2 partities en niet de derde.

Extra info: De extended partitie is gecreëerd door een Linux distro. Later is deze weer naar een NTFS indeling gezet. De schijf gaf al meerdere problemen. De data is gebackuped van te voren maar een gedeelte is vergeten wat dus achteraf redelijk belangrijk is. (Veel tijd zit er in) Het betreft een Seagate ST332082 0AS van 320GB.

Ik ben even ten einde raad. Iemand die mij verder kan helpen?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
Wellicht dat je TestDisk nog even zou kunnen proberen. In het thematopic datarecovery staan nog een aantal tools genoemd.

Desktop | Server | Laptop