Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sennheiser MM50 iP pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben opzoek naar goeie oordoppen voor zowel mijn ipod touch als mijn laptop. Misschien dat ik zelfs een Iphone ga kopen. Ik kwam met de volgende koptelefoon, waar een microfoon is ingebouwd. Op de pricewatch kon ik deze niet vinden, zijn er mensen die ervaring met het product hebben?

Ben benieuwd of dit een goeie aankoop is en of jullie mij deze aanraden!

Alvast bedankt! :>

Link naar product: Sennheiser MM50 iP

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Jij hebt ABSOLUUT niet goed gezocht...

pricewatch: Sennheiser MM 50 iPhone :F

Verwijderd

Topicstarter
Heb echt een aantal keren gezocht, maar hij vond niets op de MM50 en ook niet bij sennheiser. Vreemd, maar toch bedankt.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-11 21:47

Theo

moederbord

Als je echt goede doppen wilt, kijk dan eens bij Ultimate Ears, zij maken doppen voor de echte audiofielen. Als je ze met mic wilt hebben voor de iPhone dan begint dit bij de Metro.Fi170Vi van rond de 25 euro en dit loopt op tot de Triple.Fi10vi van 300 euro.

7400 Wp op het dak

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. "Ervaringen" topics open je als je al ervaringen hebt en die met anderen wilt delen.
2) beetje zoeken kan geen kwaad.
3) Overige Hardware is geen dumpbak. Zaken mbt Audio & HiFi horen gek genoeg in... Audio & HiFi.

Maar ik ga A&H niet vervuilen met een topic die gelijk op slot gaat, dat doe ik hier wel.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.