rot op.....

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views

• bha
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08-2013
Tja, ik lees op het tweaker-forum "rot op met je spam" en "rot op met je commentaar".

Is toch niet nodig! Gewoon blijven doen graag....

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar heb je het over?

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hij heeft commentaar...

Blij Met Wilco

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 23:35
Ik moet zeggen, ik ben benieuwd waar je het over hebt. Dit is je eerste post op het forum, en op de frontpage heb je vijf reacties geplaatst waar niet echt boeiende reacties op zijn gekomen. Please, enlighten us :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ongeacht waar "rot op" staat ofzo, zowel op het forum als op de frontpage is er een redelijk aktief team van moderators. Op het forum levert dat vaak verwijderde posts op, gesloten topics of waarschuwingen; op de frontpage veelal een -1 score op de reaktie waarmee je op langere termijn niet echt geloofwaardig meer overkomt.

Ik zie het probleem niet en GR lijkt me niet geheel de plek om te posten...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

is dit een retorisch topic?

Verwijderd

Leuke titel heeft dit topic.

rot op.... -geachte redactie

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Niet netjes nee. Gelukkig hebben we op de frontpage een moderatiesysteem waardoor je waardes aan een reactie kan geven. Verder mis ik de discussiewaarde eerlijk gezegd een beetje.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tamelijk retorisch topic dan, inderdaad. De reactie van Shroomy staat keurig op -1, waar 'ie thuishoort; de reactie van A Lurker zou ik even aankaarten in Het kleine-mismoderatietopic deel XVII

Deze topic gooi ik op slot: je bedoeling is duidelijk goed en ik ben blij dat je GoT gevonden hebt, maar je presentatie is wel erg karig je onderbouwing blijft ver achter bij die van A Lurker, en bovendien zit je in het verkeerde forum :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.