Mijn pagina laden duurt momenteel ongeveer 10 seconden. DIt doordat hij vrij veel api calls maakt vanuit php. Hoe kan je facebook (graph api) en flickr api calls cachen, zodat de pagina na de eerste keer toch heel snel geladen wordt?
Je zou de resultaten kunnen cachen, dus bijvoorbeeld maar een maal in het uur alle gegevens op te halen.
Anders zou je de laadtijd visueel kunnen maken en alles via AJAX ophalen met een mooie progress bar.
Anders zou je de laadtijd visueel kunnen maken en alles via AJAX ophalen met een mooie progress bar.
Waar hoort mijn topic?
WEB >> PRG
Daarbij meteen het verzoek onze Quickstart eens door te nemen; je topic schittert door gebrek aan eigen inzet noch informatie over wat je zelf al hebt geprobeerd/gezocht/gevonden etc. Open gerust een nieuw topic maar zorg dan dat je onze Quickstart in acht neemt.
WEB >> PRG
Daarbij meteen het verzoek onze Quickstart eens door te nemen; je topic schittert door gebrek aan eigen inzet noch informatie over wat je zelf al hebt geprobeerd/gezocht/gevonden etc. Open gerust een nieuw topic maar zorg dan dat je onze Quickstart in acht neemt.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.