Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naurelen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11-2021
Vorig jaar had ik windows 7 geinstalleerd (met een studentenlicentie) naast mijn xp versie. Toendertijd werkte ik er niet mee, maar nu dat mijn xp versie gaar wordt wil ik weer windows 7 gaan gebruiken. Echter het probleem is dat mijn licentie opeens niet meer genuine was, terwijl dit vorig jaar nog goed werkte en nu krijg ik hem niet meer geactiveerd.

Weet iemand hier iets van? Helpt het als ik het opnieuw installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:06
had ik ook een keer(wel andere licentie) volgende dag na een reboot was alles weer normaal. Misschien een bepaalde update die dit probleem geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik heb dit probleem ook gehad, alleen dan met Windows Vista. Volgensmij kwam het bij mij door een illegale versie van Office 2007. Ik kon gewoon de code die op de zijkant van mijn computer staat invoeren.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is onlangs een update geweest (staat ook tussen je lijst met updates onder de naam Update voor Windows 7) die kijkt of Windows (7) genuine is en of de activatie omzeild is.

Kennelijk toch iets fout met je serial!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:28:
Er is onlangs een update geweest (staat ook tussen je lijst met updates onder de naam Update voor Windows 7) die kijkt of Windows (7) genuine is en of de activatie omzeild is.

Kennelijk toch iets fout met je serial!
Die is een paar dagen terug uitgekomen inderdaad. Hier zal het probleem dan ook wel door gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Het is niet toevallig een Release Candidate versie die je hebt gedownload + serial?

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naurelen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11-2021
Hij werkt weer. Na een restart heb ik nog maar een keer voor de zekerheid de product key ingevoerd, en toen werd hij weer gevalideerd.
Echter ik vind het wel raar dat Windows nog een keer controleert of W7 wel genuine is en dat je na de eerste gefaalde validatie met 'retype product key' niet nog een keer de keuze krijgt om je productcode in te voeren. Ook wanneer je verse installatie doet, krijg je als het goed meerdere pogingen om je key in te voeren.
Pagina: 1