Installatie windows onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Goeiemiddag,

Gister heeft mijn Windows 7 installatie het begeven. Ik zal het proberen kort te beschrijven:

- Van de ene op andere dag ging opstarten extreem traag, en bleef het ook traag met laden van IE, msn, steam etc.
- Tijdens een spelletje spelen, of gewoon surfen hoorde ik van die shutdown geluiden. Fysieke, niet uit speakers maar uit de computer zelf. De laatste 'klik' die je hoort als je computer afsluit, hoorde ik regelmatig, terwijl ik verder kon gaan met wat ik aan het doen was.

- Gister heeft íe het totaal begeven, en na de installatie dvd er in hebben gedaan, geef IK het op na een half uur wachten op het "Starting up installation..." scherm. Tijdens deze installatie hoorde ik dezelfde 'shutdown' geluidjes uit de computer komen.

Ik heb persoonlijk geen idee waar het aan kan liggen, maar het zal zeker geen software probleem zijn, dus als jullie een vermoeden hebben aan welk deel het kan liggen, zal ik er mee details over geven.

Alvast bedankt!

Maarten

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dus je probleem is niet dat Windows niet geïnstalleerd kan worden (waarvoor je in het verkeerde subforum zit) maar dat er waarschijnlijk een stuk hardware defect is.

Kijk hier eens hoe je erachter kan komen welke hardware dat is: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

Tazzios

..

Klinkt als hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Het was ook meer een vage inleiding CodeCaster, ik had al een vermoeden dat het aan hardware ligt, vandaar in dit forum.

Ik zal de troubleshooter eens doorlopen :)

Oh, bij het eerste punt van de troubleshooter --> M'n voeding is van X-gear, die kreeg ik bij m'n kast. Cheap-ass spul dus.

[ Voor 27% gewijzigd door MaartehhM op 26-05-2010 15:01 ]

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:47
Ik zal starten bij de harde schijf, het ineens traag werken en het 'klikken' uit de kast betekent in 99 van de 100 gevallen hetzelfde: de hardeschijf is dood. Wat je heel misschien nog zou kunnen proberen om eventuele data te redden, draai de hardeschijf ondersteboven... dan drukken de koppen iets minder hard op de platter(s) en krijg je vaak toch nog wel wat (tijdelijk) leven uit de hardeschijf.