[iPhone] Telefoon doet totaal niets meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:21
Ik heb een iPhone 3G in mijn bezit.

Vorige week heb ik hiervan het touchscreen van vervangen. De telefoon deed het na deze actie weer helemaal perfect. Echter een dag later viel hij uit en doet sinds totaal niets meer.

- reset geprobeerd (homeknop + aan/uitschakelaar)
- proberen op te laden (carkit geeft weer wanneer hij laad dmv een ledje, ledje gaat niet aan)
- aan de computer gekoppeld. Computer herkend de iPhone totaal niet. Er gebeurd niets computer gaat dus ook niet zoeken naar een nieuw gekoppeld USB apparaat.

Iemand een idee waar ik het probleem moet gaan zoeken?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18
Ik denk dat hier je probleem is ontstaan: "Vorige week heb ik hiervan het touchscreen van vervangen."
Dan kan het verder echt aan vanalles liggen, wellicht heb je vochtschade opgelopen, per ongeluk ergens een draadje niet helemaal goed vast gezet etc. etc. Dat is het risico wat je loopt als je het zelf gaat doen. Oplossing; opnieuw uit en in elkaar zetten en zeer goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:21
vgroenewold schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:22:
Ik denk dat hier je probleem is ontstaan: "Vorige week heb ik hiervan het touchscreen van vervangen."
Dan kan het verder echt aan vanalles liggen, wellicht heb je vochtschade opgelopen, per ongeluk ergens een draadje niet helemaal goed vast gezet etc. etc. Dat is het risico wat je loopt als je het zelf gaat doen. Oplossing; opnieuw uit en in elkaar zetten en zeer goed opletten.
Ik heb hem weer op nieuw open gehad en alle flatcables en connectoren weer goed aan gedrukt zonder resultaat. En vochtschade lijkt mij vrij sterk.

Detail: Ik heb de iPhone werkend op mijn bureau gelegd, na een half uur pakte ik hem op en deed hij dus niets meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Casejunkie op 26-05-2010 14:28 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 15:53

mace

Sapere Aude

Probeer eens of je hem in recovery mode krijgt, en als dat niet lukt, DFU mode:

http://www.iphonealley.co...iphone-with-recovery-mode