Toon posts:

ps2 wat moet je ermee.

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een ps2 forum. Wat is je favo spel, weet ik veel, typ wat

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
type eerst zelf maar wat >:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[/onzin]

Verwijderd

PS2 zuigt aan alle kanten.... Ik heb Tekken tag tournament en soul calibur (ik HAD een ps2, japanse versie) naast elkaar laten lopen (voor de mensen die het niet weten... TTT is voor PS2 en SC is voor Dreamcast.. :)) en ik zag dat SC gewoon 10x beter geanimeerd was en ook vloeiender (lees, sneller) reageerde. Daarnaast heeft de DC ook meer spellen van niveau... orginele spellen vooral, kan je van de PS2 niet zeggen met al die tering sequels. Maar DAARINTEGEN is sega wel gestopt met het produceren van de DC.... games niet maar goed. De ps2 heeft op dit moment weinig goede spellen (SSX vond ik wel goed en timesplitters ook wel), er komen heus wel goede games uit voor de ps2.. maar dat zijn er echt niet veel (enigste spellen waar ik naar uit kijk voor op de PS2 is MGS2 en wwf smackdown 3.. voor de rest boeit het me niet).

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op spelen :?

Steam

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23

The Legend

*Plop*

Je geeft hem aan mij, steek 'm in de hens, spoel hem door, laat hem van 5 hoog vallen. Bedenk iets leuks maar ga hier niet zitten blaten.

Ik ben toch malle pietje niet!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DC is ook eigenlijk beter maar ja, PS2 is erg bekend bij 'domme' publiek en word daarom veel meer verkocht.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 10 maart 2001 15:22 schreef YakuzA het volgende:
DC is ook eigenlijk beter maar ja, PS2 is erg bekend bij 'domme' publiek en word daarom veel meer verkocht.
Op welk gebied is de DC beter dan :?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

x-box :D

http://psnprofiles.com/AfthyX

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik denk best dat de PS2 een goeie console is, maar de spellen trekken mij (nog) niet.

Verder denk ik dat er nog lang geen software is die alles uit de kast haalt van dit beestje, als ik de demo's bij MaxSoftware en games zie.

Ik heb vroeger een PSX gehad en dat was een beste bak, vooral Tampraider en Disruptor zager er ongekend goed uit voor die tijd.

Niet op voorraad.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 10 maart 2001 15:44 schreef The Legend het volgende:

[..]

Op welk gebied is de DC beter dan :?
Beeldkwaliteit is stukkie beter. +betere spellen omdat ie wat makkelijker te programmeren is. Voor PS2 is het veel moelijker programmeren. De PS2 wordt nu niet optimaal gebruikt, hopelijk komt daar nog verandering in.:9

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik zou alleen een ps2 willen voor metal gear solid 2, maar tegen de tijd dat die uitkomt koop ik de x-box wel weer

http://psnprofiles.com/AfthyX

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 10 maart 2001 15:59 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Beeldkwaliteit is stukkie beter. +betere spellen omdat ie wat makkelijker te programmeren is. Voor PS2 is het veel moelijker programmeren. De PS2 wordt nu niet optimaal gebruikt, hopelijk komt daar nog verandering in.:9
Ok, maar als ie optimaal gebruikt word dan walst ie de DC plat. Denk nu niet dat ik voorstander van PS2 ben, ik heb het sowieso niet op consoles.

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 16:08 schreef aftermath het volgende:
ik zou alleen een ps2 willen voor metal gear solid 2, maar tegen de tijd dat die uitkomt koop ik de x-box wel weer
Ik denk er ook zo over

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

[/onzintopic]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.