I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Wat is het probleem? Die DHCP is alleen voor je kastje verplicht, de pc die je daar weer op aan sluit hoeven niet via DHCP te werken, sinds dat intern is en die IP-adressen nooit Internet opkomen.
Waarom statisch? DHCP is veel makkelijk te configuren...
Waarom statisch? DHCP is veel makkelijk te configuren...
rm -r *
Verwijderd
Laat die smc router gewoon alles regelen doet ie ook wat , perfekte router overigens , werkt zelfs goed met casema com21 pppoe .
DHCP is mischien wel makkelijker als je vaak vreemde/andere computers er op haakt.
Maar als ik mijn andere computer remote (met WinVNC) wil besturen moet ik eerst opzoeken welk ip nummer hij toegezezen heeft gekregen
Maar als ik mijn andere computer remote (met WinVNC) wil besturen moet ik eerst opzoeken welk ip nummer hij toegezezen heeft gekregen
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
Je barricade kent via dhcp een intern ip toe. Daarvan maakt hij een userlist op computernaam. Als je die computernaam niet veranderd, krijg je altijd hetzelfde ip toegewezen.
Het is dus niet zo dat je bij elke keer iloggen op je barricade een ander intern ip krijgt.
Probleem dus opgelost.
R.
Het is dus niet zo dat je bij elke keer iloggen op je barricade een ander intern ip krijgt.
Probleem dus opgelost.
R.