[seo] website opdelen subdomeinen

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
Ik zit met volgende site: *weg*
Momenteel zitten er nu 8438 producten in de databank. Maar ik wil verder uitbreiden :9 richting de 500k producten. Oké wat is nu juist het probleem? Dat ik algemeen wil blijven, ik wil kledij aanbieden maar ook boeken en cd's als ook kledij. Ik wil eigenlijk alles van a tot z aanbieden. Hiervoor had ik het idee om de site op te splitsen in subdomeinen. Zoals bvb wijn.site.be en mode.site.be zodat ik specifiek de site er rond kan ontwikkelen. Bij kledij werk je met maten en merken etc terwijl bij boeken isbn nummers belangrijker zijn. Echter was de vraag is dit interessant naar zoekmachines toe? Ik zou een algemene pagina dus de www.site.be met daar de verschillende categorieen op en dat je dan naar een specifieke site wordt doorgelinkt. Alles updaten is ook geen strak plan voor google ivm zandbak etc. Kan ik als ik het opsplits de snelheid van updaten verhogen? bvb ipv te starten met 50 nieuwe producten per dag toevoegen, op elk subdomein starten met 50 nieuwe producten toe te voegen. Het is de bedoeling dat die 50 nieuwe producten blijft stijgen natuurlijk, maar ome google vindt het volgens wat ik las niet tof als je over 1 nacht 100k producten toevoegt. *weg*

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 26-05-2010 13:44 ]

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

directories > subdomeinen

site.nl/boeken > boeken.site.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
flanderssoft schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:43:
ps. gelieve de site zelf niet te vernoemen in dit topic
Link er dan ook niet naar toe 8)7 ; ook al is dat middels tinyurl. Het is voor je probleem ook helemaal niet relevant; je kunt prima site.nl/foo of foo.site.nl zeggen.

Verder: Lees werving en Waar hoort mijn topic? even...
Ik adviseer je in [SEO] Tips & Trucs verder te gaan.

[ Voor 175% gewijzigd door RobIII op 26-05-2010 13:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.