Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] Raar probleem met Google... kan niet terug bladeren

Pagina: 1
Acties:

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 17:38
Ik heb sinds kort een raar probleem met Google icm IE8. Als ik iets zoek met Google (www.google.nl) en ik klik op een gevonden resultaat dan kom ik netjes op de gevonden site of url uit. Wil ik dan echter terug naar de zoekresultaten van Google, dan kom ik steeds terug op de site waar ik was heengegaan. Ik moet dan via het pijltje naar beneden uit de vorige url's kiezen om terug te gaan naar de Google site met de resultaten.

De vorige url die ik zie is in de vorm http://www.google.nl/url?sa=t&source=...

Het lijkt erop dat de verwijzingspagina die Google genereerd ook als bezochte pagina wordt gezien en dat je dus dit resultaat krijgt.

Het probleem doet zich ook voor op een PC met Windows 7 en met Windows XP. Heb ook nog op een VM PC geprobeerd met Windows 7, maar die heeft er geen last van.

Ik heb van alles geprobeerd:
- Resetten van instellingen IE8
- Cleanen van de PC met CCleaner
- De-registreren en registreren van urlmon.dll en actxprxy.dll
- Opstarten van IE8 zonder Addons
- Gescanned met Malware Bytes, maar niks gevonden
Dit helpt helaas dus niet.

Ik heb ook even een andere account aangemaakt op de PC met Windows 7 en daarmee ook geprobeerd en dan treedt het niet op. Het is dus wel iets in het profiel, maar wat?

Ik kan dus wel een nieuw profiel aanmaken, maar dat doe ik liever niet als het is op te lossen.

Hopelijk heeft iemand een oplossing of suggestie wat ik nog kan doen?

• alm
Pfff, dan heb ik dus de verkeerde zoektermen gebruikt, want ik heb hier wel zitten zoeken. Bedankt, ik ga daar verder lezen.

Edit: Ah, ik moet dat net gemist hebben want jouw topic is ook pas net gestart. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door alm op 26-05-2010 12:04 ]

• alm
Lijkt gefixed te zijn. :)