Toon posts:

Beste 3D vision game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou de beste game om het 3D effect te showen aan iemand. Ik krijg begin juni mijn 3D Vision kit en monitor binnen, maar aangezien ik geen enkele PC game heb wilde ik graag weten wat nou de beste PC game was om de 3D effecten te zien. Ik weet uiteraard ook van het lijstje op de Nvidia site, maar dat zijn nog steeds tal van titels, en ik wil weten welke het beste is/zijn.

(overigens, is 3D en PhysX te combineren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

3D + PhysX is inderdaad mogelijk,

Ik beschik zelf niet over een 3D monitor, dus welke game nou het beste is weet ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat is mooi, was natuurlijk zonde geweest als je had moeten kiezen tussen de twee verschillende technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Denk dat je aan Batman Arkham Asylum en Metro 2033 goede titels hebt, deze ondersteunen PhysX en Nvidia 3D.

[ Voor 7% gewijzigd door sonicx op 26-05-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Maybe is Avatar the game ook nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:55
Een mooie (gratis) game waarmee je met 3d kan werken, alleen is dat de "3d zonder speciale 3d monitor" variant, is trackmania.
Die kunnen ze met brilletje zelf ook in 3d spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sonicx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:55:
Denk dat je aan Batman Arkham Asylum en Metro 2033 goede titels hebt, deze ondersteunen PhysX en Nvidia 3D.
Thanks die zal ik dan wel aanschaffen om uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:17:
[...]

Thanks die zal ik dan wel aanschaffen om uit te proberen.
Als ik jou was zou ik op veilig mikken en Call of Duty Modern Warfare 2 kopen. Enorm spektakel en fun dus goede show off. Of die bij die site van Nvidia staat weet ik niet.
Of deze special voor 3d zijn weet ik niet maar het werkt wel, Physx weet ik niet. FEAR 2 had volgens mij wel physx en is vrij spannend/spectaculair. 3D is wat vreemd want die kaart + monitor en bril vormen de meeste games om naar 3d dus daar zijn niet echt speciale eisen voor of wel? Hoogstens dat het bij nieuwere games wat beter gebruikt wordt lijkt me.
Avatar the game mijlen van weg blijven. Scoort gemiddeld een 4 of lager in alle recensies.
Batman en metro zijn goede games, metro is wel lichtelijk hardcore en je moet de patches downloaden maar het is een vrij leuke ervaring.

Overigens, waarom heb je en nvidia physx en een 3d monitor met bril als je geen gamert bent? En zoeken op google met deze combinatie woorden zou ook wat moeten opleveren.

Hier nog een link:
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=90883 voor gebruikers ervaringen.

http://www.nvidia.com/object/3D_Vision_3D_Games.html EN dit is de lijst met nvidia games en een rating systeem.

Bioshock is trouwens ook een goeie. Is al ouder dus goedkoop en schijnt goed te werken. Plus het spel heeft een geweldige sfeer.(de eerste 5 minuten zijn ijzersterk)

Ik zou 1 van deze games halen misschien zelf ff reviews lezen om te kijken wat je interesse heeft:
Assassin's Creed (actie/adventure/stealth)
Battlefield: Bad Company 2 (fps)
Battlefield 2 (alleen online) (fps)
Call of Duty 4 (fps)
Company of Heroes (rts)
Company of Heroes Opposing Fronts
F.E.A.R. (fps)
F.E.A.R. Perseus Mandate
Fallout 3 (rpg/fps)
Gears of War
Half-Life 2 - Episode 2
Half-Life 2 - Portal
Half-Life 2 - Team Fortress 2
Left 4 Dead
Mass Effect
Medieval 2 - Total War
Race Driver Grid
Warhammer 40,000: Dawn of War® II

Hoe het zit met physx bij deze games weet ik niet, maar deze lijst games zijn extreem goede spellen. Als je er hier 1 uitpakt heb je sowiezo een brilliant spel. Ik zou nog even reviews of iets zoeken om te kijken of het je smaak is.

Voor zover ik heb kunnen vinden is Metro 2033 de enige die PhysX en 3d volledig ondersteund.

[ Voor 55% gewijzigd door Postius op 26-05-2010 20:39 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb 't op een Dixonsbeurs met Batman gespeeld. Naar 't schijnt was het ook gewoon een budgetgame die ze voor 25 euro gekocht hadden. Zag er heel stoer uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik zeg ook niet dat Avatar een leuk spel is, maar de graphics zijn er gelikt uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postius schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:23:
Als ik jou was zou ik op veilig mikken en Call of Duty Modern Warfare 2 kopen. Enorm spektakel en fun dus goede show off. Of die bij die site van Nvidia staat weet ik niet.
Of deze special voor 3d zijn weet ik niet maar het werkt wel, Physx weet ik niet. FEAR 2 had volgens mij wel physx en is vrij spannend/spectaculair. 3D is wat vreemd want die kaart + monitor en bril vormen de meeste games om naar 3d dus daar zijn niet echt speciale eisen voor of wel? Hoogstens dat het bij nieuwere games wat beter gebruikt wordt lijkt me.
Avatar the game mijlen van weg blijven. Scoort gemiddeld een 4 of lager in alle recensies.
Batman en metro zijn goede games, metro is wel lichtelijk hardcore en je moet de patches downloaden maar het is een vrij leuke ervaring.
Er schijnt wel een redelijk groot verschil te zijn tussen games hoe ze met het 3D omgaan, wat recentere games zoals RE5 zijn daadwerkelijk gemaakt om ook in 3D te spelen.
[b][message=34068160,noline]
Overigens, waarom heb je en nvidia physx en een 3d monitor met bril als je geen gamert bent? En zoeken op google met deze combinatie woorden zou ook wat moeten opleveren.
Ik game wel veel, maar op mn consoles (Xbox 360/PS3). Maar het hele 3D gamen is enkel op de PC op dit moment aanwezig, dus vandaar dat'k nu op de PC speel.

Bedankt voor de lijst verder, zal wel wat gaan proberen. (heb overigens, Batman en RE5 alvast gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Half-Life 2 - Team Fortress 2.
Sinds wanneer kan deze game in 3D :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

@TS:
Je hebt geen enkele PC game, maar je koopt wel een 3D Vision set en je hebt een aparte Physics kaart?
Waarom in hemelsnaam? Wat zie ik over het hoofd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Metro 2033 en Just Cause 2 zijn echt optimaal, ook qua framerate (best verrassend voor metro2033), Batman AA ook heel goed, maar paar foutjes. Mafia 2, ook optimaal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Postius:

Kun je beter Black Ops nemen, deze ondersteund wel 3D.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:04:
Ik game wel veel, maar op mn consoles (Xbox 360/PS3). Maar het hele 3D gamen is enkel op de PC op dit moment aanwezig, dus vandaar dat'k nu op de PC speel.
Eh.. enkel op de PC?

[ Voor 68% gewijzigd door bram1984 op 29-12-2010 14:35 ]

Pagina: 1