Ik heb nog een vraag over de actie. Ik ben van plan om de 500D kit te kopen. Hier in dit topic staat dat hij met de actie 509 of 519 kost. Is hier de 80 euro al vanaf? Want anders heb ik hier nog een oude camera liggen die ik kan inruilen
. Hij gaat nog wel aan maar hij maakt geen foto's meer maar gaat nog wel aan. Is dit erg. Ik kan namelijk nergens de voorwaardes vinden.
Van wat ik van het MM personeel begreep, hoef je geen oude camera in te ruilen. De reclame is wat onduidelijk. Die korting krijg je sowieso.Arens schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:30:
Ik heb nog een vraag over de actie. Ik ben van plan om de 500D kit te kopen. Hier in dit topic staat dat hij met de actie 509 of 519 kost. Is hier de 80 euro al vanaf? Want anders heb ik hier nog een oude camera liggen die ik kan inruilen. Hij gaat nog wel aan maar hij maakt geen foto's meer maar gaat nog wel aan. Is dit erg. Ik kan namelijk nergens de voorwaardes vinden.
Anoniem: 14124
In deventer hebben ze geen 5DII meer (zag nog wel 7D) staan. Die heeft ondergetekende opgehaald. Omdat ze de body niet meer hadden heb ik de kit maar meegenomen. Die tweede 24-105 verkoop ik dan wel.
Amsterdam ArenA, zowel de 5DII als de 7D allebei op, resp. 1450 (of 1470, weet niet meer precies) en 1080. Heb de tweede besteld, geen idee wanneer hij binnenkomt, verkoper vertelde dat Canon NL wat onregelmatig en weinig van de duurdere modellen leverden. De 1D's doen niet mee
Hij is bij de BCC goedkoper als je vermeld dat de prijs bij mediamarkt €609 is de originele prijs is bij de bcc namelijk €699Lizardz schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:44:
[...]
Is hij bij de BCC dan juist niet goedkoper dan bij de Mediamarkt, of lees ik nou echt zo verkeerd?
Dit gaat gewoon op! je moet een foto maken van de prijs bij mediamarkt en dan vinden ze dat (bij mij in ieder geval) voldoende!Mute schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:34:
Maar door deze actie heeft de MM al vaak de laagste prijs, dus eigenlijk voldoen ze er ook aan.
Stel dat de MM een camera voor €1000 heeft.
De BCC heeft dezelfde camera voor €900.
Door de actie bij de MM krijg je €200 korting en kost deze camera in plaats van €1000 nog maar €800.
Dan kan je wel gaan zeuren dat 'ie bij de BCC zonder korting €900 kost en dat je dáár dus €200 korting op wilt (zodat het €700 wordt), maar aangezien de MM 'm al voor €800 biedt is dat al de laagste prijs.
[ Voor 51% gewijzigd door AL CAPONE op 28-05-2010 00:12 ]
[overdrijving]leveranciers komen hier met knikkende knieën of ze nog mogen leveren[/overdrijving]mennovanw schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:28:
Ik blijf het toch apart vinden (en ik vraag me sowieso af hoe Mediamarkt sommige body's voor het geld kan leveren) dat die actie bij elke MM weer anders is (qua prijzen en producten die meedoen e.d.). Als je als winkel toch een actie heb op camera's geld dat toch voor elke cam? Als je dan niet dik verlies wil lijden op een camera (zoals bij de 5D2 dus gebeurd voor dat geld) is het wel erg makkelijk om te zeggen: "ja, die camera doet even niet mee"..![]()
offtopic: vandaag nog wel klootzak genoemd via de telefoon omdat ik netjes uitlegde dat wij niet meekonden met prijzen voor bepaalde modellen -> een land van respect, dat NL![]()
Gewoon pure massa inkoop / verkoop, hoeven de marges ook niet hoog te zijn. (voorbeeld) liever 5% marge met 50miljoen dan 20% met 10miljoen
Kun je misschien de folder/foto hier posten? Ik heb helaas de komende dagen geen tijd om een zelfde trucje uit te halen. Dus mocht het geen grote moeite zijn dan zou ik het enorm waarderen als je de folder/foto hier zou willen posten.MrDrako schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:27:
[...]
Heb 10 minuten aan de lijn gehangen voor ik ophing, belde om 8 uur..
was naar de BCC gegaan, ja als zij 647 vragen doen wij dat ook, en gaat er 25% van het verschil nog extra af, dus rond de 600 voor de 550D met 18-55 mm IS kit, 90 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch..
Maaaaar... ze had bewijs nodig. Mocht niet bellen, moest een folder/foto hebben, dus nu morgen weer van nijmegen naar arnhem, foto/iets van offerte oid, dan terug naar nijmegen, bcc, camera ophalen...
achja, kost me 5 euro aan benzine als ik lekker op de motor heen en weer race door de file, maar dan een lekkere korting met een dikke camera. ben er iets minder dan de helft van mn vakantiegeld aan kwijt, dus valt best mee
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Anoniem: 159816
Er wordt geen winst gemaakt, zelfs een berg verlies. Maar bij MM is omzet leadingmennovanw schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:28:
Ik blijf het toch apart vinden (en ik vraag me sowieso af hoe Mediamarkt sommige body's voor het geld kan leveren) dat die actie bij elke MM weer anders is (qua prijzen en producten die meedoen e.d.). Als je als winkel toch een actie heb op camera's geld dat toch voor elke cam? Als je dan niet dik verlies wil lijden op een camera (zoals bij de 5D2 dus gebeurd voor dat geld) is het wel erg makkelijk om te zeggen: "ja, die camera doet even niet mee"..![]()
offtopic: vandaag nog wel klootzak genoemd via de telefoon omdat ik netjes uitlegde dat wij niet meekonden met prijzen voor bepaalde modellen -> een land van respect, dat NL![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 28-05-2010 03:41 ]
Ze kunnen zelfs het verlies dat ze lijden inboeken als marketingbudget. Voor de rest is het MM met name te doen om de omzet lijkt het ja. Liever massaal verkopen op een lager prijspeil en dan maar tevreden zijn met weinig of geen winst dan andersom zullen ze wel denken.
Anoniem: 320196
Ach mediamarkt maakt genoeg omzet, daar doen ze niet moeilijk over als je het mij vraagt:p
Ik heb gisteren behoorlijk wat bedrijven uit de pricewatch nagebeld om nog een 5DII body te bemachtigen. Ik had mijn vorige body verkocht en had binnen twee weken toch wel een vervanging nodig. Ik dacht wel 'even' nieuwe body te kunnen halen, maar had me dus even glad verkeken op de beschikbaarheid. Gesproken met cameratools en die wist me te vertellen dat Canon leveringsproblemen heeft en in ieder geval in juni niets meer kan leveren, aangevuld met "als u nu nog ergens een 5DII kunt vinden, zou ik er heel snel bij zijn".DaCoTa schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:54:
Amsterdam ArenA, zowel de 5DII als de 7D allebei op, resp. 1450 (of 1470, weet niet meer precies) en 1080. Heb de tweede besteld, geen idee wanneer hij binnenkomt, verkoper vertelde dat Canon NL wat onregelmatig en weinig van de duurdere modellen leverden. De 1D's doen niet mee
Dus dan maar de kit gehaald.
Tja, waar de MM ook inkomsten uit krijgt is de belachelijke bedragen die je als fabrikant moet betalen om überhaupt in het schap te kunnen liggen.
Ben benieuwd wat de EP-1/EP-2/EPL1/GF1´s kosten bij de MM´s. Ga er vanmiddag naar op zoek naar MM Zwolle. Want ik sta op het punt er eentje aan te schaffen.
offtopic:
Aan de andere kant.. als je hoort dat bij Photokina zowel Olympus als Panasonic opvolgers zullen introduceren kan je beter even afwachten. Then again, Photokina vanaf nu is nog 4 maand. Dan duurt het ook nog op moment van aankondigen vier maand tot ie überhaupt verkrijgbaar is. Dus.. denk dat ik nu maar gewoon eens ga kijken wat ze voor de EPL1 vragen. Heb EP1 als EPL1 in de handen gehad in de MM en vond de EPL1 fijner in gebruik. Zeker wat betreft het scrollwieltje met PASM keuze
Aan de andere kant.. als je hoort dat bij Photokina zowel Olympus als Panasonic opvolgers zullen introduceren kan je beter even afwachten. Then again, Photokina vanaf nu is nog 4 maand. Dan duurt het ook nog op moment van aankondigen vier maand tot ie überhaupt verkrijgbaar is. Dus.. denk dat ik nu maar gewoon eens ga kijken wat ze voor de EPL1 vragen. Heb EP1 als EPL1 in de handen gehad in de MM en vond de EPL1 fijner in gebruik. Zeker wat betreft het scrollwieltje met PASM keuze
Anoniem: 162916
BCC in Amsterdam Bijlmer hanteerde de normale MM prijs zonder de korting... Licht een beetje aan je eigen vlotte babbel en BCC medewerker of je het dan krijgt denk ik. Ik heb mijn vader op pad gestuurd en die is niet zo'n onderhandelaar. Bij MM Arena waren er iig nog genoeg 550D's op voorraad.Mad. schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 03:30:
[...]
Kun je misschien de folder/foto hier posten? Ik heb helaas de komende dagen geen tijd om een zelfde trucje uit te halen. Dus mocht het geen grote moeite zijn dan zou ik het enorm waarderen als je de folder/foto hier zou willen posten.![]()
De BCC in amsterdam noord (boven het IJ) doet er wel aan mee, dus wellicht paps daarheen sturen
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Was er vorige week zaterdag en zag niet dat ze de EP-2 hadden, maar wie weetJoosie200 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:04:
Ben benieuwd wat de EP-1/EP-2/EPL1/GF1´s kosten bij de MM´s. Ga er vanmiddag naar op zoek naar MM Zwolle. Want ik sta op het punt er eentje aan te schaffen.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
609 ongeveer.. is zo links en rechts voorbij gekomen al. En je kan natuurlijk bellen heb ik ook gedaan en dan kunnen ze je het ook vertellen.ck2000nl schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:16:
[...]
Was er vorige week zaterdag en zag niet dat ze de EP-2 hadden, maar wie weetKun je eens kijken wat de 550D daar nu kost met kitlens? Thanks!
Gisteren de Nikon D5000 met standaard kitlens op de kop getikt voor 439 euro bij de MM in Utrecht. Zeer nette prijs, want de goedkoopste in de pricewatch is momenteel 511,50 euro.
Wilde eerst de D5000 met 18/105 lens kopen voor 539 euro (had ik de dag ervoor zien staan), maar die bleek volgens de verkoper ineens 600 en nog wat te zijn; tevens was hij uitverkocht. Toen toch de versie met standaardlens maar gekocht, twijfelde toch al erg tussen die twee. Betere lens koop ik dan later wel, ben een beginnende fotograaf dus toch wel even zoet met het ontdekken van alle functies van de body.
Wilde eerst de D5000 met 18/105 lens kopen voor 539 euro (had ik de dag ervoor zien staan), maar die bleek volgens de verkoper ineens 600 en nog wat te zijn; tevens was hij uitverkocht. Toen toch de versie met standaardlens maar gekocht, twijfelde toch al erg tussen die twee. Betere lens koop ik dan later wel, ben een beginnende fotograaf dus toch wel even zoet met het ontdekken van alle functies van de body.
Gisteren vlak voor sluitingstijd een Canon 7D gekocht in Arnhem. Had een kit willen halen met de 15-85, maar die was daar verhoudingsgewijs duur: 1639 €, nu dus alleen de body voor 1089 €. Ook die is dus in andere vestigingen voor minder geld te krijgen.
Er lag nog aardig wat op voorraad, vooral 450D, 500D en 550D met verschillende lenzen. De 7D lag er ook nog met een 18-135 lens, voor zo'n 1390 €, de 5D II heb ik niet meer zien liggen, wel als demo.
Er lag nog aardig wat op voorraad, vooral 450D, 500D en 550D met verschillende lenzen. De 7D lag er ook nog met een 18-135 lens, voor zo'n 1390 €, de 5D II heb ik niet meer zien liggen, wel als demo.
Ben gister ook even wezen kijken bij de mediamarkt. Ik zit middels te twijfelen of ik zal wachten op de samsung wb2000 of de sony hx5v. De samsung komt 6 juni binnen (bevestigd door distributeur) en 19 juni ga ik op vakantie. De sony was niet meer op voorraad en moest 50% aanbetaald worden en zal dan dezelfde tijd er zijn als de samsung.
Samsung kost 280 euro
en sony middels in mediamarkt zoetermeer 264
Het verschil is dus niet erg veel alleen als de samsung echt niks blijkt te zijn, dan betaal ik op dat moment weer 300 voor de sony.
Beetje lastige keuze
Samsung kost 280 euro
Het verschil is dus niet erg veel alleen als de samsung echt niks blijkt te zijn, dan betaal ik op dat moment weer 300 voor de sony.
Beetje lastige keuze
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Ja, Standaard kost ie iets van 589 euro. 509 euro is de prijs die je tijdens deze actie ervoor betaald (althans, in Maastricht).Arens schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:30:
Ik heb nog een vraag over de actie. Ik ben van plan om de 500D kit te kopen. Hier in dit topic staat dat hij met de actie 509 of 519 kost. Is hier de 80 euro al vanaf?
Ben gisteren trouwens nog in de MM van Utrecht geweest, daar waren zo ook glad door de 450D aanbieding heen maar hadden ze nog volop van andere modellen zoals de 500D.
Anoniem: 162916
OK bedankt, hij had hem al meegenomen bij MM Arena voor 618. Ach, vind het wel prima zovegtem schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:51:
De BCC in amsterdam noord (boven het IJ) doet er wel aan mee, dus wellicht paps daarheen sturen
Duidelijk niet dat je op die 509 nog is 80 euro korting kreeg zou ook te mooi zijn. Ben zelf idd vandaag even bij MM Utrecht binnen geglipt om hem even in me handen te hebben. Wel een mooi ding. Morgen waarschijnlijk in Alphen kopen. Weet iemand of de 500D met 15-85 IS daar op vooraad nog is?GHDpro schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Ja, Standaard kost ie iets van 589 euro. 509 euro is de prijs die je tijdens deze actie ervoor betaald (althans, in Maastricht).
Ben gisteren trouwens nog in de MM van Utrecht geweest, daar waren zo ook glad door de 450D aanbieding heen maar hadden ze nog volop van andere modellen zoals de 500D.
Ik ben ook wel benieuwd naar een review van die samsung wb2000 kan er nog weinig over vinden. De specs zijn in iedergeval veelbelovend!Masterkale1 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:27:
Ben gister ook even wezen kijken bij de mediamarkt. Ik zit middels te twijfelen of ik zal wachten op de samsung wb2000 of de sony hx5v. De samsung komt 6 juni binnen (bevestigd door distributeur) en 19 juni ga ik op vakantie. De sony was niet meer op voorraad en moest 50% aanbetaald worden en zal dan dezelfde tijd er zijn als de samsung.
Samsung kost 280 euro
Beetje lastige keuze
Heb net de 550D kit gehaald bij de... BCC.. eerst gekocht dan teruggegaan om het verschil terug te vragen. Ik had natuurlijk eerst met mijn telefoon foto's gemaakt bij de MM. De BCC verkoper probeerde zich eerst eronder uit te lullen door te zeggen dat MM de non-IS versie levert (ik weet vrijwel zeker dat die combinatie niet bestaat). Gelukkig was mijn foto net scherp genoeg om de letters IS op de lens en de doos te kunnen zien. Kit uiteindelijk meegekregen voor 561,50
Aan het eind nog een smoesje dat MM Duitse versies verkoopt en dat ik de voordeel van de twijfel krijg.. ja en bedankt, doei!
561,50 ? hoeveel was die normaal bij de BCC dan en hoeveel bij de Mediamarkt en welke Mediamarkt? In Alphen is die bij de Mediamarkt 639 en de dichtsbijzijnde BCC heeft enkel de versie met de 18-135mm lens...Jimster schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:22:
Heb net de 550D kit gehaald bij de... BCC.. eerst gekocht dan teruggegaan om het verschil terug te vragen. Ik had natuurlijk eerst met mijn telefoon foto's gemaakt bij de MM. De BCC verkoper probeerde zich eerst eronder uit te lullen door te zeggen dat MM de non-IS versie levert (ik weet vrijwel zeker dat die combinatie niet bestaat). Gelukkig was mijn foto net scherp genoeg om de letters IS op de lens en de doos te kunnen zien. Kit uiteindelijk meegekregen voor 561,50Aan het eind nog een smoesje dat MM Duitse versies verkoopt en dat ik de voordeel van de twijfel krijg.. ja en bedankt, doei!
Bij alle Mediamarkt Rotterdam Beijerlandselaan is die 609, bij de BCC 799.-chrisO schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:19:
[...]
561,50 ? hoeveel was die normaal bij de BCC dan en hoeveel bij de Mediamarkt en welke Mediamarkt? In Alphen is die bij de Mediamarkt 639 en de dichtsbijzijnde BCC heeft enkel de versie met de 18-135mm lens...
Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in Deventer de Canon EOS 450D + lenskit gekocht.
Tot mijn verbazing, zat er een 18-55 S lens in. Terwijl op de folder goed te zien is dat het een IS lens is.
Weet iemand of dit valt onder zetfouten, of kan ik hier mijn gelijk halen en alsnog die IS lens van ze eisen?
Tot mijn verbazing, zat er een 18-55 S lens in. Terwijl op de folder goed te zien is dat het een IS lens is.
Weet iemand of dit valt onder zetfouten, of kan ik hier mijn gelijk halen en alsnog die IS lens van ze eisen?
tot wanneer duren deze acties eigenlijk? en op de webshop kan ik nergens spiegelreflexen vinden, enkel compact camera's. Wil namelijk weten tot wanneer je voordeel krijgt (wil de 5d).
Iemand die dit weet?
Iemand die dit weet?
Anoniem: 22659
Valt onder zetfouten. Waarschijnlijk is er een of andere DTP-er in dienst die een standaard plaatje van een 450D pakt, aangezien er in de tekst niets staat over een IS objectief. De kleine lettertjes (verticaal) op de voorpagina sluiten dergelijke foutjes uit. Daarnaast had je natuurlijk even in de winkel moeten kijkenXanx schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:04:
Ga naar de site en het is het eerste dat je in beeld ziet!ThePupD schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:08:
tot wanneer duren deze acties eigenlijk? en op de webshop kan ik nergens spiegelreflexen vinden, enkel compact camera's. Wil namelijk weten tot wanneer je voordeel krijgt (wil de 5d).
Iemand die dit weet?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 29-05-2010 13:15 ]
ja... http://www.mediamarkt.nl/...d=10271&special=fotomaniaAnoniem: 22659 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:14:
[...]
Valt onder zetfouten. Waarschijnlijk is er een of andere DTP-er in dienst die een standaard plaatje van een 450D pakt, aangezien er in de tekst niets staat over een IS objectief. De kleine lettertjes (verticaal) op de voorpagina sluiten dergelijke foutjes uit. Daarnaast had je natuurlijk even in de winkel moeten kijken
[...]
Ga naar de site en het is het eerste dat je in beeld ziet!
maar ik wil niet een greep uit het assortiment zien, ik wil de prijzen zien van alle producten (en de producten)
Want nu kan ik enkel zien:
Foto objectieven (17)
Compact camera (10)
Camcorders (6)
Foto & Video accessoires (5)
Fotoprinters (2)
Computer (12)
Printers en scanners (12)
maar wil de spiegelreflexen zien
[ Voor 13% gewijzigd door ThePupD op 29-05-2010 14:08 ]
Bel naar het filiaal toe... de 5D staat afaik niet eens in de webshop normaal gesproken. En elders in het topic staan genoeg prijzen genoemd (ook van de 5D) en doorgaans zal je bij de meeste filialen ook ongeveer dat bedrag mogen neerleggen dus heb je een aardige richtprijs.ThePupD schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:07:
[...]
maar ik wil niet een greep uit het assortiment zien, ik wil de prijzen zien van alle producten (en de producten)
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Ok thanks maar dat had ik idd zelf al bedacht. Mahja deze week heb ik t geld nog niet, dus eigenlijk zit ik mij om niks lekker te maken. Zou het gewoon balen vinden als ik m over een maand zou kunnen kopen en er dan echt veel meer voor kwijt ben... maar goed dat is mijn probleem.Bastien schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:33:
[...]
Bel naar het filiaal toe... de 5D staat afaik niet eens in de webshop normaal gesproken. En elders in het topic staan genoeg prijzen genoemd (ook van de 5D) en doorgaans zal je bij de meeste filialen ook ongeveer dat bedrag mogen neerleggen dus heb je een aardige richtprijs.
Daarnaast zullen dit soort acties nog wel even voorbij komen tot de zomer
Ik heb vandaag de 7D met 15-85 kit opgehaald voor 1495 euro 
Laatste setje want te rest was al weg.
Laatste setje want te rest was al weg.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Sterker nog. Ik ben puur voor de kit gegaan, omdat ik te horen heb gekregen van meerdere winkels dat Canon in heel juni geen 5DII meer zal gaan leveren, en er dus nergens meer een 5DII body op voorraad was. Dus er zullen wel leveringsproblemen zijn.Anoniem: 22659 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:49:
Als je hem nu besteld is ie echt niet binnen 2 weken in de winkel hoor...
Ik had dus net een 450d verkocht in de veronderstelling dat ik heel eenvoudig aan een 5DII body kon komen en gezien de aankomende verjaardag van mijn zoon kon ik niet nog een maand wachten. Dus het was echt een "ow fuck, wat nu" momentje
Ik heb er overigens € 2349,- voor neergelegd en korting op een CF card van 20 euro (op 16GB).
hmmmmmz...
lastig allemaal. Mjah ik heb nu gewoon geen geld, en weet ook niet wanneer. En wil gewoon de 5d.
Dus moeilijke situatie. Maar dan dus wat langer wachten... niet echt mijn sterkste punt. Wil zodra ik geld heb er gelijk 1 kopen. pffff
lastig allemaal. Mjah ik heb nu gewoon geen geld, en weet ook niet wanneer. En wil gewoon de 5d.
Dus moeilijke situatie. Maar dan dus wat langer wachten... niet echt mijn sterkste punt. Wil zodra ik geld heb er gelijk 1 kopen. pffff
Ik was er ook laatst kijken, was erg druk. Mokkel van kaliber wanhopige huisvrouw: "hmm, die heeft wel meer megapixels, ik zeg doen, Henk".
toch maar een Olympus E-PL1 opgepikt voor 470, ik zat al een tijd te twijfelen of ik een dergelijke camera nodig heb maar 30 euro onder de laagste prijs in pricewatch is moeilijk te weerstaan
En die hebben we meegenomen, voor alle korting die je krijgt mooi allerlei accessoires kunnen uitzoeken.Anoniem: 22659 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:55:
Je moet gewoon even checken of MM pricewatch: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS heeft liggen en wat ie dan kost. Je hebt idd wel kans dat men de focus legt op de standaard kit en de dubbelzoom kit duurder is dan de losse componenten. In dat geval even een senior verkoper aanspreken en hen op het prijsverschil duiden. Vragen of zij de dubbelzoom even duur kunnen maken als de standaard zoom + de 55-250 (anders is het wel heel vreemd, nietwaar?) en dan de zaak meenemen met de Mania korting.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 22659
De dankbetuigingen kunnen via de DMGonadan schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:36:
En die hebben we meegenomen, voor alle korting die je krijgt mooi allerlei accessoires kunnen uitzoeken.
Anoniem: 52220
Afgelopen vrijdag had ik een 50D body (€552) besteld, dinsdag was die al binnen. De snelle levertijd verbaasde me, ik verwachtte op z'n minst 2 weken!
Bij mijn 550D kit zeiden ze afgelopen zaterdag, minimaal 1 week. Afgelopen woensdag was ie al binnen.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Let op:
Let op: de prijzen verschillen per MM. Als je aangeeft wat een product kost geef dan ook aan in welk filiaal dat was. Als je wilt weten wat een product kost, dan kun je beter langsgaan/bellen, maar mocht je het toch vragen, geef dan ook het filiaal aan!
Let op: de prijzen verschillen per MM. Als je aangeeft wat een product kost geef dan ook aan in welk filiaal dat was. Als je wilt weten wat een product kost, dan kun je beter langsgaan/bellen, maar mocht je het toch vragen, geef dan ook het filiaal aan!