Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:21
Even kort de situatie schetsen:

Begin februari liep mijn 2 jarig contract (Vodaphone) af van mijn huidig toestel , en ben ik overgegaan naar een sim-only.
Dat sim-only was niet iets wat ik echt wilde, en ben gaan bellen met Vodaphone om daar verandering in aan te brengen. Helaas, niet mogelijk, ik moest een jaar wachten.
Prima, geen probleem. Dan maar een jaar minimale kosten betalen en overstappen naar een andere provider.
Dit aangegeven bij Vodaphone, en toen was er ineens wel wat mogelijk. Mijn sim-only werd per direct omgezet naar een bel/sms van 200 min + onbeperkt internet. Dit alles inclusief een nieuwe Nokia N97 mini.
Deze zou de maandag erop geleverd worden, en dat is nu 7 weken geleden.

Toto op de dag van vandaag wacht ik nog steeds op dat toestel. Iedere week bel ik met de klantenservice omtrent de status van verzending, en iedere week krijg ik een ander verhaal te horen. Toestel zou niet op voorraad zijn, toestel zou op voorraad komen, toestel is op voorraad maar nog niet verzonden en met als klap p de vuurpijl vandaag het verhaal dat de telefoons worden omgebouwd tot Nokia N97 NAV, en dat er pas in de tweede week van Juni tot uitlevering wordt overgegaan... op zijn vroegst.

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil nu van het contract af. ik betaal voor een service inclusief toestel, maar heb geen toestel. Dat lijkt mij toch reden genoeg om het contract te ontbinden.
Aangegeven dat ik dit wil, maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn.

Wie heeft ervaring met dit soort grappen, en wat zijn de stappen om te ondernemen? Kan ik inderdaad van mijn abbo af? Of dien ik te wachten?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 16:58
Je kunt niet zomaar onder je abbo uit, aangezien je een SIM only besteld hebt, en Vodafone dit heeft geleverd.
Je zult dan met afkoopkosten zitten.

Heb je voor het "vernieuwde" abonnement een nieuwe overeenkomst moeten tekenen?

Meestal is dit een boete + de resterende maanden abonnements kosten.

Wen er maar aan bij het verlengen van een Vodafone abonnement inclusief nieuw toestel.

Het enige dat je kunt doen is heel vaak bellen en heel vaak boos worden (+ terugbellen omdat er wordt opgehangen).

Vaak staat er dan na 1,5 a 2 maanden opeens iemand met het gewenste toestel aan de deur. (zonder bevestiging).

Dit is mijn ervaring met Vodafone en het verlengen inclusief nieuw toestel.

[ Voor 27% gewijzigd door Maikel64 op 26-05-2010 16:09 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid