22 Nov 2011
Samsung 55c8700 met de laatste firmware
Samsung blu ray 6900 met de laatste firmware
Marantz 7005 receiver met de laatste firmware
Boxen Jmlab 726 S
PS3 Sony
6x Monsterkabels 1200 Ex high speed 15.8 Gbps 3D
Na testen ook met goedkopere kabels van 20 en 40 euro bleek al snel dat de Monsterkabel het meest stabiele kabel was die niet al te veel verstoringen geeft.
Ik geloofde er ook eerst niet in meer het is echt zo.zo van Digital is toch Digitaal wat maakt het uit.
Later in het onderzoek bleek namelijk door het ontwerp van een HDMI kabel met vele kanalen dicht bij elkaar bijna onmogelijk is om geen verstoringen te hebben.
Dit heeft Monsterkabel redelijk goed opgelost bij dit type, door elk kanaal afzonderlijk mantel af te schermen.
In het beginsel van de HDMI hadden ze namelijk niet gedacht dat met HDMI zoveel transfer snelheid bitjes er doorheen zou gaan. Immers de techniek wordt steeds sneller en meer en zeker op 3D full HD gebied.
Het einde van HDMI is dan ook in zicht en zullen ze een andere techniek moeten gaan verzinnen.
Er wordt gedacht aan een RJ45 kabel met inderdaad ook weer met een verbeterde binnen kabel met mantel.
Ik kan u verzekeren dat de monster kabel 1200 ex high speed 15.8 Gbps waar ik er 6 van heb meer dan de moeite waard zijn.
Deze kabel zijn er opgemaakt dat de hoge transfer snelheid zonder al te veel verstoringen op 3D gebied.
Goedkopere kabel blijken dus veel gevoeliger te zijn op verstoringen op het gebied van 2D en 3D en dan ook op Full HD en deze verstoringen wil je dus niet.
Het kan dus best wel mogelijk zijn dat U een goedkope kabel heeft die goed werkt dat is dan mooi maar meestal is goedkoop dure aankoop en een hoop ellende.
Succes
Wolfman_Jack