Ik zou graag de 2 harde schijven die in mijn pc zitten als RAID-1 laten werken. Momenteel heb ik dus 2 harde schijven, 1 waar alles op staat en een tweede waar alles via Windows Backup (van Win7) naartoe gesaved wordt. Beide schijven zijn 500GB en 500GB is genoeg voor wat ik nodig heb. De huidige manier van werken lijkt me nogal omslachtig, en ik denk dat RAID-1 een betere optie voor mij is.
Nu wil ik graag de data (en OS e.d.) op schijf 1 gelijk laten, is dat mogelijk of ben ik alles kwijt als ik hier een RAID opstelling van wil maken?
Het moederbord waar het op aangesloten wordt is de volgende: MSI P45 Neo2-FR waar een Intel ICH10R SATA RAID controller op zit, samen met een JMicron JMB363.
Nu wil ik graag de data (en OS e.d.) op schijf 1 gelijk laten, is dat mogelijk of ben ik alles kwijt als ik hier een RAID opstelling van wil maken?
Het moederbord waar het op aangesloten wordt is de volgende: MSI P45 Neo2-FR waar een Intel ICH10R SATA RAID controller op zit, samen met een JMicron JMB363.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.