Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vandaag heb ik Mail for Exchange geconfigureerd. In eerdere post heb ik deze mogelijkheid al eens besproken. Uiteindelijk is het me gelukt om Mail for Exchange samen te laten werken met een VPN client, om op die manier de mail op te halen. Het enige puntje wat ik nog niet kan oplossen is het accepteren van het certificaat.

Wanneer ik de mailbox ga synchroniseren, krijg ik de melding dat ik een certificaat moet accepteren. Als ik selecteer dat ik deze eenmalig wil accepteren, krijg ik alle mail binnen. Als ik selecteer dat ik deze definitief wil accepteren, krijg ik de melding "Systeemfout. Probeer het later opnieuw."

In de Event Viewer van de exchange server, kan ik helaas niets vinden. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:11
Ook ooit een dergelijk probleem gehad. Bij mij was het certificaat van de mailserver veranderd en de telefoon weigerde het nieuwe certificaat te overschrijven met dezelfde foutmelding als gevolg.

Het verwijderen van het oude certificaat en daaropvolgend het accepteren van het nieuwe certificaat was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shivan_20 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:01:
Het verwijderen van het oude certificaat en daaropvolgend het accepteren van het nieuwe certificaat was de oplossing.
Onwijs bedankt!! Dat was inderdaad de oplossing!