Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aldi (medion) schrijf tablet

Pagina: 1
Acties:

• johnmoody
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 11:34
hey mensen, ik kwam een aanbieding tegen in de aldi folder namelijk:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_21/OFF04.SHTML

na wat nader onderzoek lijkt het dit het oorspronkelijke merk te zijn:

http://www.aiptek.com/PCTablets/
(onderste)

Iemand ervaring met dit merk en tablet?

ik weet dat een Wacom een betere keuze is maar ja deze is goedkoop en wou het een keertje proberen. Heb het zoiezo niet heel hard nodig.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Ik heb ooit een Medion tablet gehad. Door de batterij in de pen is die heel zwaar. Ook was er opeen een lijn in het midden die niet meer werkte. Verder was die niet nauwkeurig. Een lijn langs een lineaal werd een golvende lijn. Kan je beter een tweedehands Wacom kopen en verkopen als je het niet bevalt!

(Ik heb nu een Wacom Bamboo en die werkt prima!)

[ Voor 7% gewijzigd door bredend op 25-05-2010 17:38 ]

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:44

Roytoch

Nietes

Tsja, geen ervaring met dit specifieke tablet maar aiptek is toch wel echt een uber-budget merk. Wel een lekker grote werkruimte met 10x6 inch, maar een kleinere wacom (al is het een goedkopere bamboo) gaat je op termijn meer lol opleveren denk ik.

Welles

• johnmoody
ja idd ben toch naar de bamboo pen aan het kijke, lijkt me toch een betere optie.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Owww... Nee NOOIT Aiptek!! Nachtmerries van gehad... mijn eerste serieuze mp3-speler was van Aiptek, ergens in 2000/2001 gekocht voor rond de €200,-, had toen het enorme opslagvermogen van 1,5GB (was toen nog bijna ongehoord voor flash usbspelers 8) ) Ik denk dat het ding 2 weken goed gefunctioneerd heeft totdat het letterlijk uit elkaar begon te vallen... zelfs de 3,5mm jack bleef aan het uiteinde van de koptelefoon steken naar verloop van tijd. Das een verhaal geworden om koppijn van te krijgen, 3x weggeweest voor reparatie en telkens 2 maanden wachten op speler retour... ging de 4e keer kapot toen het ding exact 1 jaar en een week oud was... er werd daarna niet eens meer gereageerd door Aiptek

Later nog eens zo stom geweest om een budget DVD-speler van een of ander vaag merk te kopen vanwege het vroegtijdig overlijden van een prima Philips speler (Baco vond ie niet lekker). Dat budget ding werkte ook maar een maand of 2, wil garantie gaan claimen totdat ik de handleiding eens goed had gelezen en zag waar ik garantie moest gaan claimen... Aiptek! Het was dus een of ander relabeled merk... Volgens mij hadden die gasten mijn adres nog genoteerd staan, want ik heb na vele mailtjes en 3x een brief, nooit wat van ze gehoord. Prima kwaliteit dus en prrrrrima service :X

Moet wel zeggen dat een kennis van mij een autoradio van Aiptek heeft (ja, die gasten maken echt alles!) die na zeker 3 jaar nog steeds werkt. Alhoewel dat wel een radio is zonder fysieke speler erin, geen draaiende delen dus. Slikt alleen 3,5mm jack apparaten en geheugenkaartjes... kan dus ook maar weinig aan kapot gaan. Het geluid is overigens ook niet slecht te noemen... Oeps sorry... Blijkt Hitek te zijn hoor ik net.

Zo ff mijn 2 centen... die moest ik nog eens van mij af klagen :)

[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 26-05-2010 18:22 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:47

Theo

moederbord

Ik kan mij vinden in het bovenstaande, ik heb ook een mp3 speler van Aiptek gehad, en dat ding echt slecht. Ook nog ooit een cameraatje geprobeerd van Aiptek maar deze was ook niet veel soeps.

En een echte Wacon is toch wel prettig. Het kost misschien iets meer dan een Aiptek, maar je krijgt er wel een product voor dat fijn werkt en fijn blijft werken..

7400 Wp op het dak

• johnmoody
ja nice, lijkt me duidelijk dus aiptek is crap :D, zit nou naar een wacom te kijken en vraag me toch of hoeveel de touch functie toevoegt en ik niet beter gewoon de wacom bamboo pen kan kopen in plaats van de pen & touch.

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
johnmoody schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:30:
ja nice, lijkt me duidelijk dus aiptek is crap :D, zit nou naar een wacom te kijken en vraag me toch of hoeveel de touch functie toevoegt en ik niet beter gewoon de wacom bamboo pen kan kopen in plaats van de pen & touch.
Ik ben heel nieuwsgierig welk tablet je uiteindelijk gekocht hebt! Ik heb nu de 'eerste' Bamboo (zwarte met ronde knop). En die bevalt me goed :D Hopelijk heb jij er ook plezier aan en ben je verkocht aan het gebruik van een tablet!
Pagina: 1