Owww... Nee NOOIT Aiptek!! Nachtmerries van gehad... mijn eerste
serieuze mp3-speler was van Aiptek, ergens in 2000/2001 gekocht voor rond de €200,-, had toen het enorme opslagvermogen van 1,5GB (was toen nog bijna ongehoord voor flash usbspelers

) Ik denk dat het ding 2 weken goed gefunctioneerd heeft totdat het letterlijk uit elkaar begon te vallen... zelfs de 3,5mm jack bleef aan het uiteinde van de koptelefoon steken naar verloop van tijd. Das een verhaal geworden om koppijn van te krijgen, 3x weggeweest voor reparatie en telkens 2 maanden wachten op speler retour... ging de 4e keer kapot toen het ding exact 1 jaar en een week oud was... er werd daarna niet eens meer gereageerd door Aiptek
Later nog eens zo stom geweest om een budget DVD-speler van een of ander vaag merk te kopen vanwege het vroegtijdig overlijden van een prima Philips speler (Baco vond ie niet lekker). Dat budget ding werkte ook maar een maand of 2, wil garantie gaan claimen totdat ik de handleiding eens goed had gelezen en zag waar ik garantie moest gaan claimen... Aiptek! Het was dus een of ander relabeled merk... Volgens mij hadden die gasten mijn adres nog genoteerd staan, want ik heb na vele mailtjes en 3x een brief, nooit wat van ze gehoord. Prima kwaliteit dus en prrrrrima service
Moet wel zeggen dat een kennis van mij een autoradio van Aiptek heeft (ja, die gasten maken echt alles!) die na zeker 3 jaar nog steeds werkt. Alhoewel dat wel een radio is zonder fysieke speler erin, geen draaiende delen dus. Slikt alleen 3,5mm jack apparaten en geheugenkaartjes... kan dus ook maar weinig aan kapot gaan. Het geluid is overigens ook niet slecht te noemen... Oeps sorry... Blijkt Hitek te zijn hoor ik net.
Zo ff mijn 2 centen... die moest ik nog eens van mij af klagen
[
Voor 4% gewijzigd door
MicGlou op 26-05-2010 18:22
]