Iphone 2G geluidsterkte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Hallo allemaal

Ik ben al sinds lange tijd bezitter van een iphone 2G. En zou die van de wereld niet meer willen missen.

Wat al altijd een probleem is geweest, maar ik heb er eigenlijk nooit voor gekeken, dat is het geluid als ik aan het bellen ben. Dit is uiterst stil. Om een voorbeeld te geven, als ik op straat sta, en er passeert een bus, of gewoon druk verkeer, dan kan ik zo goed als niets horen wat de andere zegt. Het volume staat maximaal.

Nu vroeg ik mij af of dit ligt aan mijn iphone? En die dus een gebrek vertoond. Of dit ergens kan ingesteld worden. Het is een 2g die ik tweedehans heb gekocht. (9 maand geleden, was zo goed als nieuw) dus garantie ofzo zal niet helpen.

Ook is het geluid bij muziek afspelen via de iphone zeer stil, maar als ik dan luister via de oortjes, dan gaan die wel extreem luid.

Voor alle duidelijkheid: ik heb een perfect gehoor, en mijn vriendin wil nooit bellen met mijn iphone omdat ze daar niets in hoort. Het ligt dus niet aan mij :P

Dus is er een prog/hackje/mogelijkheid om het geluid bij het bellen op te drijven?
En zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben?

Alvast bedankt voor de antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik heb ergens gelezen dat het geluid van de iPhone 2G altijd erg zacht is, en dat je het harder kan maken door bij de luidsprekertjes het membraam door te prikken. Ik raad het je niet aan, maar andere mensen blijkbaar wel.

www.google.nl ---> iphone 2g geluid harder ---> 3e link dacht ik

Of gewoon meteen: http://www.onemorething.n...ic/iphone-speakers-luider

[ Voor 13% gewijzigd door martijntjuhh op 25-05-2010 16:42 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
Dit kan helpen voor het afspelen van muziek. Alhoewel ik betwijfel wat het effect is op lange termijn... Dat plastiek beschermt tegen vuil hè.
Mensen ervaring met dat gaatjes stekken?

En ivm het bellen, het geluid bij bellen komt toch nie uit de speakers onderin, maar toch van boven het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ow daar heb ik geen verstand van (ik heb zelf geen iPhone). Ik had het zelf opgezocht voor jou op google. Ik heb er verder geen verstand van. Sorry.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:32
Probleem is inderdaad zeer herkenbaar, heb zelf ook een US imported iPhone 2G.

Oplossing zou mooi zijn ;)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:18
S2801 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:15:
Probleem is inderdaad zeer herkenbaar, heb zelf ook een US imported iPhone 2G.

Oplossing zou mooi zijn ;)
Ben ik niet de enige, altijd al zo irritant gevonden als ik muziek / aant bellen was het zo zacht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
niemand die oplossing weet?
Pagina: 1