Hallo allemaal,
Ik heb een klein probleem, hopelijk kunnen jullie hier mij bij helpen
Ik heb pas een nieuwe speaker set gekocht namelijk de Logitech X530. Ik wil deze set graag op mijn ps3 aansluiten zodat ik 5.1 geluid heb. Dit kan echter niet 1,2,3 omdat er geen optische uitgang zit op de speaker set. Ik heb mijn set nu als volgt aangesloten.
PS3 --> HMDI --> TV --> TV out (TULP) --> Logitech set.
Ik heb nu dus mijn geluid van de tv en ps3 over de boxen lopen. Dit geluid is nu dus eigenlijk stereo. Ik vroeg me af of er iets mogelijk is zodat ik toch 5.1 geluid kan krijgen uit me ps3. Ik heb al wat topics op deze site doorgezocht en zag dat sommige mensen een bepaalde geluidskaart in hun pc hadden en deze wel 5.1 geluid door kon sturen op de een of andere manier. Het is verder geen probleem om pc en tv tegelijk aan te hebben staan. Ik heb de volgende specs voor mijn TV:
Ik heb een Samsung LE32A330 pricewatch: Samsung LE32A330
Dit zijn de aansluitingen:
Ik heb een klein probleem, hopelijk kunnen jullie hier mij bij helpen
PS3 --> HMDI --> TV --> TV out (TULP) --> Logitech set.
Ik heb nu dus mijn geluid van de tv en ps3 over de boxen lopen. Dit geluid is nu dus eigenlijk stereo. Ik vroeg me af of er iets mogelijk is zodat ik toch 5.1 geluid kan krijgen uit me ps3. Ik heb al wat topics op deze site doorgezocht en zag dat sommige mensen een bepaalde geluidskaart in hun pc hadden en deze wel 5.1 geluid door kon sturen op de een of andere manier. Het is verder geen probleem om pc en tv tegelijk aan te hebben staan. Ik heb de volgende specs voor mijn TV:
Ik heb een Samsung LE32A330 pricewatch: Samsung LE32A330
Dit zijn de aansluitingen: