Libraries instellen Eclipse/CDT

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het correct instellen van CDT zodat ik GLEW en glut kan gebruiken op mijn windows based laptop.

Ik dacht alles goed ingesteld te hebben, maar helaas kan ie de libs niet vinden.

Ik heb freeglut en GLEW uitgepakt naar een dir op mijn C schrijf en daarnaar verwijd ik bij de linker settings.
ik heb glut en GLEW toegevoegd als library namen, maar dan geeft ie aan dat ze niet te vinden zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/629/eclipselinkersettings.jpg

weet iemand waar ik de mist in ga?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 23:40

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

De paden naar de libs zien er geloofwaardig uit. De namen van de libs echter niet. Heb je die doorgezocht tot aan het aanklikken van het .lib bestand zelf? Dan zou Eclipse toch de bestandsnaam moeten laten zien.
Heb je bij de compiler settings OOK de juiste referenties opgenomen? (Header files ...)

[ Voor 17% gewijzigd door Killemov op 26-05-2010 10:35 ]

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik had gewoon de readme's gevolgd voor het opgeven van de library namen, maar ik ben er nu achter dat het bestand anders heette dan hoe het in de uitleg vermeld stond.

Het werkt nu.

(glew32 i.p.v. glew)

[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 26-05-2010 12:59 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!