logitech Z5500 aansluiten op meerdere apparaten

Pagina: 1
Acties:

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-02 12:22
Beste mede tweakers,

Gisteren voor een leuke prijs een Logitech z5500 .
Netjes allemaal aangesloten op mijn tv (samsung c550 ).Maar nu heb ik het volgende probleem
mijn tv geeft geen 5.1 geluid door aan de z5500 (via optical out) ,volgens de handleiding is dit ook niet mogelijk.

Nu zoek ik eigenlijk een oplossing. Wat ik wil is eigenlijk een receiver aanschaffen die een optical out heeft en voor de rest hdmi in en hdmi out . zodat ik al mijn apparaten op die manier door kan lussen naar mijn tv.

schets:

Ps3---> Receiver-->tv
pc / \___z5500
andere apparaten

Bestaat dit? De enige dingen die ik via google heb kunnen vinden zijn optical splitters maar dan krijg ik problemen met apparaten die geen optisch uit hebben.

graag jullie inzicht hierover. 8)7

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik denk dat het goedkoper is de verschillende ingangen van de z5500 te gebruiken: ps3 via optisch, Pc via coax en je tv via analoog stereo. dan heb je geen nieuwe (en dure) apparatuur nodig. hoogstens een andere geluidskaart in je pc.

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-02 12:22
Daar heb ik inderdaad aan gedacht... maar helaas heb ik meer dan een pc en me ps3.... |:( en heeft die logitech maar 3 aansluitingen. 8)7

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02 19:52

the mod man

iets van beeldmaker

Wat heb je allemaal staan dan? Wat ook kan is een switch kopen voor de optische aansluiting.

I can't wait to shoot!