Linux: Midnight Commander gaat naar oude folder met Ctrl O

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:30
Beste Tweakers,

Een probleem wat mij al jaren bezighoudt. Net te weinig frustraties om er werk van te maken, tot vandaag, ik ben het zat.
Als ik met Midnight Commander links een rechts een folder heb om vervolgens met Ctrl O naar de shell te gaan, kom ik vaak in een folder terecht waar ik eerder bezig was. Niet tof dus, kun je weer helemaal de folder gaan opzoeken als jet met Ctrl O weer in MC interface zit. Weet iemand hoe dat zit en hoe ik dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 16:39
Als bug melden bij Midnight Commander project?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@urk_forever
Dit is geen bug, dus melden heeft geen zin.

@Red devil
Het is iets wat bij mij ook regelmatig fout gaat. Het probleem is dat je met een crtl-O de terminal opent van het paneel waar je op dat moment aan het werk bent. Als je dus van map veranderd, verandert dat mee in het paneel waar je werkt.

Ik heb zelf wel vaker ruzie met MC en bepaalde instellingen. Een deel hangt namelijkook af van je terminal-instellingen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 16:39
deepbass909 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:52:
@urk_forever
Dit is geen bug, dus melden heeft geen zin.

@Red devil
Het is iets wat bij mij ook regelmatig fout gaat. Het probleem is dat je met een crtl-O de terminal opent van het paneel waar je op dat moment aan het werk bent. Als je dus van map veranderd, verandert dat mee in het paneel waar je werkt.

Ik heb zelf wel vaker ruzie met MC en bepaalde instellingen. Een deel hangt namelijkook af van je terminal-instellingen.
Zoals jij het uitlegt is het inderdaad geen bug, maar eerder een feature ;) Ik ken MC verder niet, dus het was maar een ideetje.

Hail to the king baby!