KPN mobiel telefoonrekening online werkt niet, opzeggen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:55
Ik probeer al meer dan een week mijn nieuwe telefoonrekening te downloaden in PDF vorm van de site van KPN.

Tot op heden nog niet gelukt, volgens KPN is er een storing en kan men niet aangeven wanneer deze wordt opgelost.

Ik heb de rekening nodig om deze te declareren bij mijn werkgever. En deze accepteerd alleen PDF vorm van de rekeningen (logisch ook).

KPN kan zelf ook de rekening niet PDF-en en naar me toe sturen. Een papieren rekening kost me 2,50.

Ik was het toch al niet eens met het feit dat KPN eenzijdig besloten heeft geen papieren rekeningen meer te versturen, maar nu werkt dit ook niet en kan is dus niet declareren.

Hoe lang moet ik wachten voordat ik bij KPN kan opzeggen vanwege wanprestatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

911GT2 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:28:
Ik probeer al meer dan een week mijn nieuwe telefoonrekening te downloaden in PDF vorm van de site van KPN.

Tot op heden nog niet gelukt, volgens KPN is er een storing en kan men niet aangeven wanneer deze wordt opgelost.

Ik heb de rekening nodig om deze te declareren bij mijn werkgever. En deze accepteerd alleen PDF vorm van de rekeningen (logisch ook).

KPN kan zelf ook de rekening niet PDF-en en naar me toe sturen. Een papieren rekening kost me 2,50.

Ik was het toch al niet eens met het feit dat KPN eenzijdig besloten heeft geen papieren rekeningen meer te versturen, maar nu werkt dit ook niet en kan is dus niet declareren.

Hoe lang moet ik wachten voordat ik bij KPN kan opzeggen vanwege wanprestatie?
Volgens mij zijn ze verplicht je een rekening te sturen of moet je in ieder geval de mogelijkheid hebben om daar aan te komen. Als de 'gratis' online versie niet werkt en ze onderkennen dat er een storing is moeten ze je de papieren versie volgens mij ook gratis opsturen.
Zou lekker worden zo, kun je niet eens inzien of ze je wel goed alles in rekening brengen. Aandringen dat je een rekening van ze verwacht binnen een x aantal dagen en dat je anders je contract opzegt wegens niet nakomen van de verplichtingen door KPN. Zul je zien hoe snel jij een rekening hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik wil hier even op inhaken,

Ook ik heb problemen met het inzien van facturen bij KPN. En wel dat ik pas de rekening in kan zien nadat het geld al is afgeschreven.. Terwijl de factuurdatum van 7 dagen eerder is.

Ik ga hier eigenlijk niet mee akkoord.. Is hier wat aan te doen of moet je het als consument maar gewoon slikken? Want de klantenservice doet ook alsof hun neus bloedt.

[ Voor 8% gewijzigd door Imperium op 27-08-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ManiacsHouse schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:42:
[...]

Volgens mij zijn ze verplicht je een rekening te sturen of moet je in ieder geval de mogelijkheid hebben om daar aan te komen.
Staat zoiets niet in de algemene voorwaarden - de kleine lettertjes?