Toon posts:

help iemand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een soltek SL-75KV+ en een amd athlon 1ghz,
nu heb ik lekker die L1 bruggen in zitten kleuren...orb erop, booten maar, loopt als een trein. multiplier op 9x gezet. (wilde even kijken of ik wel goed heb zitten strepen trekken. (ik teken tegenwoordig met de compu, en niet meer met de hand :-)) en hij wil niet booten, krijg alleen "no signal input" te zien op de monitor. iemand een idee? heb een asus geforce 2mx als videokaart..

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

je hebt een 1GHZ en je wilt de multepleir zetten op 9 :?:?:?:?:?:?:?

Draait je CPU op 133MHz?
Kan je moederbord dat dan aan?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
lees het verhaal dan ff, ik wilde gewoon ff checken of ik goed had zitten kleuren...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 10 maart 2001 13:08 schreef Juggernaut het volgende:
lees het verhaal dan ff, ik wilde gewoon ff checken of ik goed had zitten kleuren...
Ja oke, maar dan ga je toch niet kijken of je het kan onderklokken, dan ga je toch naar boven?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
mwaja...ben beetje onzekere jongen...:) wil eerst zeker weten of het werkt voordat ik er de goede kant mee op kan....

niemand een idee voor dit maffe gedoe?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 10 maart 2001 13:09 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Ja oke, maar dan ga je toch niet kijken of je het kan onderklokken, dan ga je toch naar boven?
Hij clockt hem toch niet permanent onder? Alleen maar even om te testen, wat is het probleem dan? :?

Verwijderd

Topicstarter
dat ie dat al niet doet, lijkt me op zich een probleem 9x100?

Verwijderd

Je doet het volgende:
1 je terkt eerst de voedingsstekker van je moederbord af...(niet de 240 stekker dus, maar de stekker die stroom levert aan je mobo) je probeerd te rebooten. als dat lukt en hij staat op wat jij wou dan doet hij het

als hij het niet doet reset je je bios doe je het zelfde als hierboven en restart je je pc....dan moet hij weer de oude zijn!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//rolleyes.gif Dan nu het antwoord :
Ja, inderdaad staan de streepjes dus niet goed.
Nog maar es proberen dus..

;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus gewoon jumpertjes op me mobo, als ik die trugzet naar 10x dan loopt ie wel weer...9x niet...anders nog niet geprobeerd. Iemand nog meer ervaring met een soltek plankje?

Verwijderd

Het is bekend dat vaak onderklokken niet mee wil . Je zet gewoon best de Multiplier omhoog . Zelf ga ik puur FSB overklokken om van die streepjes af te zijn . Kga een Duron 800 of 850 Kopen et Fop 32/38 en MSI K7T TUrbo RAID . Gooi gewoon die FSB op 130 (133 blijkt vaak niet mee te willen ) en hij zit op wat probadly z'n max is .
Pagina: 1