Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flac naar MP3/AAC omzetting.

Pagina: 1
Acties:

• B-ware
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 23:42
laatst heb ik een liedje gevonden, jammer genoeg dit geript was als FLAC file, kon ik dit niet invoegen in mijn geliefde iTunes bibliotheek, dus ik op zoek naar een paar programmaatjes voor de FLAC files om te zetten naar AAC, of MP3 als het niet anders kan.
na een tijdje gezocht te hebben had ik alleen maar rommel gevonden, dit meestal gekenmerkt door het feit dat het maar 80% van het liedje wil omzetten... alom bekend waarschijnlijk !

nu zoek ik dus een degelijk programmatje, liefst freeware, en dat draait op WIN7/64bit.

bedankt !

p.s. heb m'n werk via google al gedaan :-)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

re-encoding. Ik weet dat mediaspelers als winamp, foobar en mediamonkey dit gewoon doen.
Probeer dBpoweramp eens.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• B-ware
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 23:42
Mediaspelers als winamp en foobar gebruik ik niet, en mediamonkey ken ik zelfs niet ;) ik blijf nog steeds bij m'n iTunes, mede ook door het feit dat ik een iPhone heb, en daardoor primeert het gebruik van iTunes toch wel.

het programmaatje dat je hierboven genoemd hebt is alvast een groot succes ! bedankt daarvoor dus !