Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows 7] Accumeter instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:56
Hallo,

Als men op het accumeter icoontje in windows 7 klikt dan krijg je de keuze uit de 2 laatstgekozen energyschemas. Ik heb een tijdje zitten googlen hierop maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag. Namelijk, hoe stel je in dat je altijd alle schemas ziet als je op het icoontje klikt? Het is namelijk mateloos irritant als je nogal veel switched tussen de schemas om steeds dat instellingen menu te openen.

Alvast bedankt voor de hulp,

Mvg,

VulcanRaven

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32
Ik ben even voor je aan het zoeken geweest. Er zijn legio mensen die hetzelfde willen, maar voor zover ik heb gevonden kun je dit niet aanpassen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen. Overigens is het ook niet nodig om elkaar iedere keer te begroeten in een post en de groeten hoef je al helemaal niet te doen!

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 25-05-2010 14:29 ]

Dit topic is gesloten.