Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Monitor standaard gezocht.. Iemand tips?

Pagina: 1
Acties:

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-11 10:03
Momenteel heb ik drie Samsung 2443BW TFT monitoren (VESA100) aan m'n pc'tje hangen (24") en ben op zoek naar een mooie steun hiervoor.

Ik zoek een standaard met een voet, waarbij de twee buitenste monitoren een beetje naar binnen gedraaid zijn (dus niet drie recht naast elkaar)

Het probleem is dat de standaarden die ik gevonden heb OF niet 24" ondersteunen, of niet in NL te leveren zijn.

Iemand een idee? :)

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 17:30
well... ik heb hier een mooie ergotron lx-nogwat staan, die ik ooit eens op een samenkopen actie heb gekocht, maar ze zijn ook redelijk goed tegen aardige prijzen te vinden op bijvoorbeeld ebay. Dit ding kan geloof ik tot 12 kg aan oid, het is in ieder geval ruim voldoende voor mijn 23"scherm, ik heb hem zelfs een beetje terug moeten schroeven.

• mati1983
Heb je er daar drie van aan hangen en denk je dat 3" extra een probleem zou zijn?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:56
3x 24" lukt niet als ik dat zo lees: http://www.ergotron.com/P...nguage/nl-NL/default.aspx

Roomba E5 te koop

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je sloophout ook wel mooi vindt: pak 3 wijnkistjes. Prima hoogte en zeker weten dat ze sterk genoeg zijn om een 24" widescreen te houden :)

* The Eagle heeft zo zelf zijn monitoren ook staan: 22" wide en 21" CRT van 39 kilo en die laatste staat al 6 jaar onafgebroken op dat zelfde kistje :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mati1983
Lol, haha nee thanks.. :)
Ik ga liever voor een iets professionelere look :)

Die Ergotron is inderdaad wat ik ondeveer zoek, maar dan dus eentje die wel 3*24" support..

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

En 3 muurbeugels? Heb er eentje die verstelbaar is in diepte en kanteling/rotatie. Kan je prima 3 van naast elkaar hangen en zo instellen als je wilt. Kosten 20 euro bij de ikea dus nog eens cheap ook :D

• mati1983
Ik zit met mijn bureau een beetje half voor het raamkozijn (zowel in de hoogte als in de breedte), dus dat is niet echt een optie :(
Pagina: 1