Ik wil een webcam kopen en die aansluiten op mijn P200MMX met 64MB. Nu lees ik in veel specificaties dat je minimaal een PII of een AMD6-K2 nodig hebt. Is dit waar? Wat gebeurt er als ik er toch een op mijn ouwe ragcomputer aansluit? Ik heb wel een usb-poort.
Werkt perfect. Heb hier ook een P200 staan en die heeft een tijdje als webcam-server dienst gedaan. Ik ben iig. geen problemen tegengekomen, werkte perfect.
He Bulldog, bedankt voor je snelle antwoord. Wat voor webcam was dat? Stond daarbij ook in de gebruiksaanwijzing dat het eigenlijk niet kon? Welk OS?
BTW: ik wil een Philips ToUCam Pro of Vesta Pro kopen. Te draaien onder Win 2000.
BTW: ik wil een Philips ToUCam Pro of Vesta Pro kopen. Te draaien onder Win 2000.
Moet echt wel lukken.
Win2k draait beter dan 98 op een p200
En mocht het rot draaien dan schroef je je frames toch met 5 omlaag ofzo
En mocht het rot draaien dan schroef je je frames toch met 5 omlaag ofzo
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
Dat was heel toevallig ook een Philips ToUCam Pro. Ik wou hem niet op mijn workstation installeren omdat ik daar mijn resources vrij wil houden en heb hem toen dus op de P200 aangesloten. Inmiddels heb ik die webcam weer weg gedaan; vond het toch niet zo boeiend. Voornamelijk draaide de webcam onder Linux, maar onder Windows 95 (met USB ondersteuning) heb ik het ook werkend gekregen.
Verwijderd
ROFLOp zaterdag 10 maart 2001 13:07 schreef Begbie het volgende:
NOT
Windows 95 draait het snelst jong, zie wel dat je OSR2 neemt zodat ge USB kunt gebruiken
Verwijderd
Ik krijg mijn toucam XS usb niet aan de praat onder win95, kan geen drivers vinden. Bulldog hoe heb jij dat voorelkaar gekregen?
Verwijderd
Win 3.11 Roeleert op mijn Athlon 800Op zaterdag 10 maart 2001 16:34 schreef jmke het volgende:
[..]
ROFL
NOT
Windows 95 draait het snelst jong, zie wel dat je OSR2 neemt zodat ge USB kunt gebruiken
Verwijderd
ik heb op mijn server (P200 NON MMX - 64 MB) een Creative Webcam 3 hangen.
werkt perfect!
werkt perfect!
Pagina: 1