Apps komen niet meer op springboard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 02:11
Hoi allemaal,

Om te beginnen zal ik even vertellen welke ipod ik heb, een iPod touch 2G, firmware versie 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n.

Heb sinds eergister lekker zitten aankloten met zooi zoals iWepPro en WifiHacker, natuurlijk alleen om op mijn eigen router uit te proberen. Nja, enige tijd lopen aankloten, nu werkt alles. Maar sinds dat ik een andere app via Cydia heb geinstalleerd, namelijk dTunes, komen apps die ik installeer niet meer op mijn springboard. Ik heb na dTunes geprobeerd verschillende apps te installeren, via Cydia en installous, maar geen van beide komen op mijn springboard. Via MobileTerminal heb ik al het commando "killall SpringBoard" gegeven, zonder effect. iPod herstarten werkt helaas ook niet. In de app Categories kon ik ze ook nergens vinden, en ook het gewone zoeken bij de ipod leverde niks op. Ten slotte heb ik nog wat gegoogled, maar niks nuttigs gevonden. Oftewel, ik heb geen idee meer wat te doen. Gezien ik meer dan 300 apps op mijn iPod heb staan, vind ik het zonde om hem te resetten en opnieuw te beginnen met de jailbreak.

Heeft iemand nog enig idee?

Alvast bedankt,
BlueCola

And that's how one and one makes three.