hi mijn videokaart is laatst overleden het was een 8400gs kwam uit een standaard systeempje van media markt. ik had em ongeveer 2 maanden geleden gekocht alleen ben de bon kwijt, zou ik nog garantie kunnen fixen op een manier?
Verwijderd
Dat maakt het lastig. Je kunt altijd proberen naar de mediamarkt toe te gaan en hopen op coulance. Ik geef je niet veel kans, though.
Als er geen bewijs is dat jij het hebt gekocht geef ik je inderdaad weinig kans, het beste wat je nu kunt doen is naar de mediamarkt gaan en hun vragen hoe je je garantie kan claimen.
Je kunt proberen contact op te nemen met de fabrikant. Misschien kunnen die nog wat voor je betekenen 
Dit hoort eigenlijk meer thuis in Shopping Forum, ware het niet dat dit eigenlijk met een beetje logisch nadenken ook wel door jezelf op te lossen valt. Vandaar dat dit topic dicht gaat
Dit hoort eigenlijk meer thuis in Shopping Forum, ware het niet dat dit eigenlijk met een beetje logisch nadenken ook wel door jezelf op te lossen valt. Vandaar dat dit topic dicht gaat
[ Voor 50% gewijzigd door Pollewob op 25-05-2010 15:27 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()