Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
vond het eens tijd worden voor wat nieuws, en sinds ik zwart/wit een pracht combi vind, ben dus even wat verf gaan kopen en bezig geweest

de kast voor: ( let niet op de graka :( die is al terug gebogen )
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/HPIM0385.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/HPIM0384.jpg

wat ik gister gedaan heb:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/c1dhi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/23j4y13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/25qzoee.jpg

en toen was de verfbus leeg -.-

afijn, vandaag nieuwe gehaald en straks mischien afmaken

(foto's zijn gemaakt met telefoon aangezien mijn camera dood is.. ( geeft aan dat batterijen leeg zijn terwel ik er nieuwe instop....(zal nieuwe camera kopen))

heb ook meteen een sponsor gevonden
Sponsor:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2v8jrd2.png

die mij dus 2 120mm fans zal opsturen die mooi passen bij het thema
Afbeeldingslocatie: http://www.fractal-design.com/img_prod/FD120MM.jpg

wat het idee van de mod is:

de hele kast zwart, met witte details ( zoals de brackets, fan rooster aan bovenkant, I/O shield)
ook zit ik te denken het logo van Fractal Design in de zijkant te maken, alle kabels zullen waarschijnlijk gesleeved worden in een zwart/wit combi

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Leuk begin, maar het is wel wat te mager om hem in behandeling te nemen. Heb je nog meer info of eerdaags updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
wat ik vandaag heb gedaan:
de pci brackets wit gemaakt + die van men graka :P
en tja als electricien heb je wel iets liggen om het aan op te hange (bruin 2.5mm draad :P wat nu ook mooi wit is)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/243nj1t.jpg

de kast en de buitenkant van men dvd drive in de blanke lak gezet:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/jzaeyc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/ouqj5h.jpg

ik denk dat ik dat " inschuif" platue eruit laat, mischien als ik dan ooit waterkoeling kan betalen dat er dan een mooi een pompje past o.i.d. :P

als het goed is krijg ik morgen de fans binnen van mijn sponsor
het zijn maar 2 fans dus ik moet 4 van mijn nexus fans gaan spuiten :) maar dat komt goed

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

In behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
vandaag lange dag op school, onderweg naar huis begon het te regenen -.- dus helaas niet kunnen spuiten..
ook het pakketje van Fractal Design gemist aangezien niemand thuis was.

gister wit+zwarte sleeving/heatshrink bestelt van MDPC

ik was van plan men eigen sata power connectoren te maken zodat het mooier is en beter voor airflow is
helaas is die krimptang 36 euro bij MDPC en heb momenteel niet zo heel veel geld

(mischien iemand een link naar zo'n krimptang met een meer aantrekkelijkere prijs??)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

En goedgekeurd.

Heb je per sé zo'n tang nodig? AFAIK kun je ze ook met een punttangetje dichtknijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
_ferry_ schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:25:
En goedgekeurd.

Heb je per sé zo'n tang nodig? AFAIK kun je ze ook met een punttangetje dichtknijpen.
zou kunnen werken maar ik denk dat het met zo'n krimptang beter werkt :P

dank voor toestemming trouwens

even flink offtopic:
pc zonder kast is wel fijn, heb men cpu overclockt gekregen naar 3.0 :P

[ Voor 13% gewijzigd door [Remmes] op 26-05-2010 19:36 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Hoe komt men hier toch altijd aan sponsors :X :P

Mooi begin overigens, hoop natuurlijk meer te zien krijgen en persoonlijk hou ik ook wel van een simpele zwart / witte combi mod :) Succes dus! d:)b

Overigens: Foto's van het sleevewerk graag! ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Fid3lity op 26-05-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Mooie kast, gaat leuk worden. Ik blijf het volgen.

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Blue-Tiger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:59:

Mooi begin overigens, hoop natuurlijk meer te zien krijgen en persoonlijk hou ik ook wel van een simpele zwart / witte combi mod :) Succes dus! d:)b

mijn eerste mod ooit en ik dacht laat ik fractal design eens informeren over die leuke zwart/wit fans die ze hebben wat dus mooi bij het thema past en of ze mij dan dus willen sponsoren

om een of ander reden word het meestal afgeraden om bij je eerste mod al om een sponsor vragen, omdat je geen mod werk kan laten zien van bijv je vorige werkstuk... en dus dan iets minder kans heeft

maar goed ik dacht, wie niet waagt, wie niet wint, en tadah :)

sleeving zal morgen waarschijnlijk komen,, zal er een klein beejte mee bezig gaan angezien ik morgen tot half 6 naar school moet (yay) ik zal eerste de makkelijkere dingen sleeven, zoadat ik het ene beetje onder de knie krijg

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Remmes_NT schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:23:
[...]

mijn eerste mod ooit en ik dacht laat ik fractal design eens informeren over die leuke zwart/wit fans die ze hebben wat dus mooi bij het thema past en of ze mij dan dus willen sponsoren

om een of ander reden word het meestal afgeraden om bij je eerste mod al om een sponsor vragen, omdat je geen mod werk kan laten zien van bijv je vorige werkstuk... en dus dan iets minder kans heeft

maar goed ik dacht, wie niet waagt, wie niet wint, en tadah :)

sleeving zal morgen waarschijnlijk komen,, zal er een klein beejte mee bezig gaan angezien ik morgen tot half 6 naar school moet (yay) ik zal eerste de makkelijkere dingen sleeven, zoadat ik het ene beetje onder de knie krijg
Begin gewoon met het sleeven van fan-cables, van je nieuwe FD's :D Is een makkelijke om mee te beginnen en anders moet je gewoon een overgebleven molex verlengkabeltje pakken of iets dergelijks...

Succes! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 26-05-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ziet er interessant uit. Ik hou wel van dit soort minimalistische casemods. Ik heb zelf ook een P183 en ik vind zelf (en jij denk ik ook) eigenlijk het enige nadeel de lelijke kleur van de binnenkant. Als je alles straks mooi gesleeved hebt zal het er wel erg strak uitzien!

[ Voor 29% gewijzigd door I-Heine-I op 26-05-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik houd ook van die minimalistische dingen. En de P183 is daar ook de perfecte kast voor lijkt mij.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Blue-Tiger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:56:
[...]

Begin gewoon met het sleeven van fan-cables, van je nieuwe FD's :D Is een makkelijke om mee te beginnen en anders moet je gewoon een overgebleven molex verlengkabeltje pakken of iets dergelijks...

Succes! d:)b
yep, beginnen met fan kabels en usb kabel

bedankt voor positieve reacites iedereen :)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:19
Deze ga ik zeker volgen! Mijn PC is zowat volledig Fractal design van Case tot fans en PSU en werk ook met het wit zwart Thema, dit weekend net alles gesleaved ... Foto's komen nog wel bij kleine mods ...

Wou enkel dat ik ook gesponsord werd door Fractal Design :(

Veel succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik wil ook wel een sponsor :) de enige die ik nu heb is mijn eigen portemonnee :'(

Zwart en wit 1 woord, PERFECT :)

succes met je mod man ga hem blijven volgen

Grtz carcharias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Ziet er mooi uit Remmes! KUTGW verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Wat meer informatie over het spuiten zou wel handig zijn, ik wil namelijk ook mijn Antec P183 zwart gaan spuiten. Ook aan het schuren geweest + grondverf(primer) erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
thr- schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:20:
Wat meer informatie over het spuiten zou wel handig zijn, ik wil namelijk ook mijn Antec P183 zwart gaan spuiten. Ook aan het schuren geweest + grondverf(primer) erop?
ik heb eerste primer gebruikt, geschuurd, ontvet, toen gaan spuiten , draana blanke lak erover heen
maar primer is niet echt nodig merkte ik wel toen ik ander onderdeel spoot zonder primer...

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

En ook deze ga ik volgen, altijd leuk de zwart wit contrast :)
Denk dat dit ook leuk gaat werken in een CM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
Deze casemod ga ik ook volgen. Het zwart wit idee is leuk, en ik ben benieuwd hoe het totaal plaatje eruitgaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

Blue-Tiger schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:59:

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:19:
damn ik wil ook wel een sponsor :) de enige die ik nu heb is mijn eigen portemonnee :'(

Zwart en wit 1 woord, PERFECT :)

succes met je mod man ga hem blijven volgen

Grtz carcharias
als je mod goed kan promoten zoals ik toen bij nexus heb gedaan kan je zo voor 200 euro aan onderdelen krijgen.

je moet gewoon zeggen dat je door hun producten op het idee bent gekomen om met een case mod te beginnen . er bij zette dat je het op verschillende forums post , en dat je hem mee neemt naar lan's.

en achter af hun bedanken kan soms ook nog wel eens wat opleveren in mijn geval dan

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Ga je er ook een window inmaken of niet? Ik heb gehoord dat dat erg lastig is met die p183's omdat de platen uit 3 verschillende materialen zijn gemaakt om geluid te dempen. Het zou wel netjes zijn als je ook altijd je inspanningen aan de binnenkant zou kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-Heine-I schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:51:
Ga je er ook een window inmaken of niet? Ik heb gehoord dat dat erg lastig is met die p183's omdat de platen uit 3 verschillende materialen zijn gemaakt om geluid te dempen. Het zou wel netjes zijn als je ook altijd je inspanningen aan de binnenkant zou kunnen zien :)
De rand zou je altijd nog kunnen afwerken met carrosserierubber o.i.d., dan maakt het niet uit dat het uit meerdere laagjes bestaat. In dit geval is de kast ook nog zwart, dan zie je dr haast niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik zit nog te denken over window
ben niet heel goed met een dremel :P

helaas vandaag pakketje weer gemist aangezien ik op school was
en omdat DHL minder lief is dan TNT kan je ze niet opbellen zodat ze het die avond nog langskomen brengen.... nee nu moet ik naar zwolle toe >.> en aangezien mijn OV kaart het nog niet doet, word dat dus 10 euro voor een retour.. als ik nou iemand had die een ov heeft en maandag/ dinsdag naar zwolle toe moet vanuit deventer kan kan ik met 40% korting reizen.. dus 6 euro nog wat :P ( maar dan moet ik ook weer iemand hebben die dan weer terug gaat naar deventer met OV ... XD sigh.. life's hard

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Deze post las ik net in het 'Post je kleine mods topic:'
Witte_200 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:53:
Ik ben eindelijk rond met sleaven en cable managment :p (en ben nog niet supper tevreden van het cable managment)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Sorry voor sommige slechte foto's, fototoestel heeft niet altijd eveveel zin :s

Zo ik hoop dat hij goedgekeurd is :), Moet enkel nog nieuwe CPU koeler in de dan stop ik even met "upgraden".

Grtz
Deed me denken aan jouw mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
qwertyuio schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:53:
Deze post las ik net in het 'Post je kleine mods topic:'

[...]

Deed me denken aan jouw mod.
klopt, zag het ook :P ik noem hem meneer fractalfan :P

domme vraag hier hoor.. maar iemand een link o.id naar de kabels die vaak gebruikt worden om eigen sata power kabels te maken... of moet ik dan toch echt mijn oude voeding onder handen nemen ?:P

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik heb gister Jenny van Fractal Design gemaild, (die mij sinds de start geholpen heeft) en heeft het voor elkaar gekregen dat het pakketje fan Fractal Design dus maandag of disndag ( mijn vrije dagen) word gebracht :)

ook heb ik vandaag een prettig pakketje binnen gekregen helemaal uit Duitsland!!!.. oftwel van Nils ... oftwel MDPC-X!!

Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0159.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0161.jpg

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altaria1993
  • Laatst online: 09-09 16:10
En nu maar beginnen te sleeven! tot nu toe ziet het er mooi uit! wat gaat Fractal Design je allemaal sturen? :+ Ik zou vandaag ook mijn pakketjes met sleeve krijgen maar was natuurlijk net weg .. dan maar morgen op het postkantoor halen!

[ Voor 5% gewijzigd door altaria1993 op 28-05-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
altaria1993 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:55:
En nu maar beginnen te sleeven! tot nu toe ziet het er mooi uit! wat gaat Fractal Design je allemaal sturen? :+ Ik zou vandaag ook mijn pakketjes met sleeve krijgen maar was natuurlijk net weg .. dan maar morgen op het postkantoor halen!
ik krijg 2 fractal fans opgestuurd, zouden eigenlijk woensdag/ donderdag worden gebracht, maar was bede dagen niet thuis.. dus moest ik anders vanuit deventer naar zwolle met trein aangezien daar nu het pakketje ligt.. maar dankzij jenny komt DHL maandag/dinsdag nog een keer langs.. en dan ben ik wel thuis :)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Zo te zien weet Nils van MDPC-X meer van jou dan wij dat doen en willen misschien. Gezien de tekening van Nils van jouw in een gevangenispak. Was het afleveradres een penitiare inrichting ofzo??? 8)

Ben benieuwd hoe het sleeven je afgaat. Ga je van de 24 pins ATX aansluiting alle kabels los doen? Ik zit er zelf aan te denken om ze door te koppelen. Want het is toch onzin om 5 3 volts leidingen te hebben en 6 5 volts draden die van dezelfde aansluitingen komen van de voeding. En qua belasting met goede draaddikte moet het geen probleem zijn... tis maar een idee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
GNOOM172 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:59:
Zo te zien weet Nils van MDPC-X meer van jou dan wij dat doen en willen misschien. Gezien de tekening van Nils van jouw in een gevangenispak. Was het afleveradres een penitiare inrichting ofzo??? 8)

Ben benieuwd hoe het sleeven je afgaat. Ga je van de 24 pins ATX aansluiting alle kabels los doen? Ik zit er zelf aan te denken om ze door te koppelen. Want het is toch onzin om 5 3 volts leidingen te hebben en 6 5 volts draden die van dezelfde aansluitingen komen van de voeding. En qua belasting met goede draaddikte moet het geen probleem zijn... tis maar een idee. 8)7
Ik heb ze zelf 1 voor 1 losgekoppeld toen ik hem gesleaved heb, 1ntje los, sleaven en er terug in, en zo met allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
is het idee erachter niet dat hij helemaal omwonden is met sleeve-materiaal? Of is dat mijn domme blik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
GNOOM172 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:59:

helemaal mee eens, waarom niet doorlossen, zoals je ook soms met die 6-8 pin gpu stekkers ziet..

maar goed wat ik waaschijnlijk ga doen is elke kabel apart of per 2 tal sleeven, opzich denk ik dat per 2 niet slecht is.. alleen zal de heatshrink niet goed uitkomen.. enzij ik daar weer mee ga lopen spelen ( ik weet wel hoe, alleen weet ik niet hoe dat eruit zal komen te zien)

[ Voor 7% gewijzigd door [Remmes] op 28-05-2010 19:14 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee, altijd nice die ideeën die niet overdreven zijn :)
good luck & kan ni wachten tot het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
vandaag 1 van de 4 Nexus fans gespoten ( aangezien ik 6 fans gebruik en 2 gesponsoord krijg door fractal design)
is pas eerste laag , is al wel droog ( maar moet nog langer) dus maar even in elkaar geklikt om het idee te krijgen...

Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0165.jpg

( zou eigenlijk slimmer zijn geweest om die zwart wit fans van nexus te hebben gekocht inplaats van die PWM versie XD)

ook 2de zwarte laag + blanke laag over de hardeschijf bay

Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0166.jpg

en dat was em voor vandaag, ik zal aan het einde van al het spuitwerk pas de voeding gaan sleeven.

[ Voor 9% gewijzigd door [Remmes] op 29-05-2010 19:29 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Laatst online: 19-06 12:50
mooie update ik wacht op foto's! :D

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcat175
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05-2023

tomcat175

patience darlin'

mooi gelukt die Fans! ;)

Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ben bijna weer door de zwarte verf heen.... weer een bus halen van 12 euro .. XD

hopen op mooi weer vandaag zodat ik nog wat kan spuiten

heb besloten dat ik de atx kabel per 2 kabel sleeven, maar dit doe ik pas als alles gespoten is etc, want mijn computer ligt nu zonder kast op mijn bureau en ik vind het gewoon niet fijn als ik dan alles ga sleeven en dat het er dan zo bijligt

ook ga ik de Sata power kabel van mijn cooler master voeding afknippen zodat ik daar mijn eigen ding mee kan doen... ben alleen nog opzoek naar die connectoren, heb ze ooit eens gevonden op conrad.. maar nu krijg ik ze niet meer gevonden ( sata power)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
wa dacht je van highflow? :P

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Zo'n thema ben k ook aan het uitwerken in mijn P180 Mini (staat in de air cooled gallery). Ik ben iig erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
Remmes_NT schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:29:
[...]

klopt, zag het ook :P ik noem hem meneer fractalfan :P
Meneer fractalFan? :p Mmh daar heb je mss wel gelijk in. :+

Maar je moet toch toegeven het is toch goed materiaal ... heb ook de Newton voeding aangeschaft en deze is ook supper!

grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
vandaag de sata kabel van mijn cooler master voeding door geknipt :) ( modulair)
het stuk van de voeding tot aan de eerste sata heb ik dan over, welk ik zal gebruikt om de eigen gemaakte/ op maat gemaakte sata power kabel van te maken :)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Remmes_NT schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:45:
vandaag de sata kabel van mijn cooler master voeding door geknipt :) ( modulair)
het stuk van de voeding tot aan de eerste sata heb ik dan over, welk ik zal gebruikt om de eigen gemaakte/ op maat gemaakte sata power kabel van te maken :)
Heb je er 4 draden aan zitten of 5... er blijken verschillende soorten te zijn. Mijn OCZ voeding heeft er 4 maar mijn Enermax heeft er 5. De 5e is een 3.3 volt spanningskabel. ( die ga ik gebruiken om mijn leds aan te sluiten)

Is het overigens niet mooier om de binnenkant van de pci sloten zwart te maken. Of omgekeerd? Zwart buiten en wit binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
GNOOM172 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:09:
[...]

Heb je er 4 draden aan zitten of 5... er blijken verschillende soorten te zijn. Mijn OCZ voeding heeft er 4 maar mijn Enermax heeft er 5. De 5e is een 3.3 volt spanningskabel. ( die ga ik gebruiken om mijn leds aan te sluiten)

Is het overigens niet mooier om de binnenkant van de pci sloten zwart te maken. Of omgekeerd? Zwart buiten en wit binnen?
ik heb 5 draden ( terwijl ik ook een molex naar sata power hier heb liggen welke 4 draden heeft.. en dus stond ik ook ene beetje raar te kijken, maar goed

heb alles pci sloten nu bijna af, alleen 2 gingen niet goed, heb ik licht opgeschuurd en moeten nu nog een keer dus gedaan worden.. alleen met dit lekkere weer komt daar niet van terecht ( zal wel even foto's maken met sloten in de kast)

Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0168.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0167.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door [Remmes] op 31-05-2010 14:37 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Ja het staat wel errug strak. (maar zou dan het binnengedeelte waar de pci sloten aan vastzitten ook wit maken). Dat kan een mooi effect geven.... anders even proberen met een stuk wit papier.

zo dus;
Afbeeldingslocatie: http://i930.photobucket.com/albums/ad145/GNOOMsphotos/Ipple%20i5/Foto0170.jpg

of zo;

Afbeeldingslocatie: http://i930.photobucket.com/albums/ad145/GNOOMsphotos/Ipple%20i5/Foto0169.jpg

Dan komen de uitsparingen mooier uit, toch?

Het blijkt dat sommige oude hd's met S-ata een 3 volt lijn nodig hadden (dat was dus in het begin van de introductei). Terwijl de nieuwe schijven dit gewoon intern hebben opgelost. Vandaar de 5e draad.

[ Voor 25% gewijzigd door GNOOM172 op 31-05-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik denk dat het wit,zwart,wit mooier staat ook aangezien ik de kabels zwart wit etc ga sleeven
anders ga je 1 groot wit vlak krijgen,

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

:*) ok, het was maar een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
morgen de sata power connectoren binnen van highflow, dus morgen de kabel sleeven ( moet ik helaas wel weer mijn hdd's loskoppelen want ik heb geen dooie hdd's liggen..

resultaat zal worden gepost

weinig hoop dat het vandaag nog komt.....

ook zouden gisteren/ vandaag de fans van Fractal Design komen.... gisteren niks gezien.. vandaag tot zover niks.. zucht..

[ Voor 40% gewijzigd door [Remmes] op 06-06-2010 23:16 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen man ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
helemaal niets, helemaal niets... helemaal niets in deventer :'( :P

vandaag dus helemaal NIKS!!

zul je zien.. morgen school, briefje in de brievenbus.. helaas u was niet thuis ...
bij highflow besteld via post, dus dat komt wel door de brievenbus heen

maar goed, vandaag was het weer redelijk en dus heb ik de pci brackets nog een keer gespoten en de top fan mesh gespoten ( moet nog een 2de laag)( foto's volgen), helaas was de eerste laag van de fanbladen een ramp.. en dus moet ik dat gaan schuren en weer over doen

vandaag ook 1 usb kabel gesleeved.... 1 grote drama... alle pins uit usb connector gehaald.. sleeving erom, heatschrink erom.. alle pins weer goede volgorde erin..... ja hoor heatshrink voor de andere kant vergeten.. -.- dus weer alle pins eruit moeten halen.. zucht

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Soms zit het mee en soms zit het tegen....Wees dan maar blij dat niet al je spullen vandaag waren gekomen....dan was de ellende niet te overzien geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
GNOOM172 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:34:
Soms zit het mee en soms zit het tegen....Wees dan maar blij dat niet al je spullen vandaag waren gekomen....dan was de ellende niet te overzien geweest.
probleem is, maandag dinsdag zijn mijn vrije dagen, heb jenny van fractal design gemaild en die had geantwoord dat DHL maandaag of dinsdag het nog ene keer zouden proberen ( aangezien ze vorige wek op woensdag en donderdag probeerden)..... maar nu heb ik dus woensdag,donderdag, en vrijdag weer school.. dus waarschijnlijk morgen weer een briefje in de bus.. -.-

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0170.jpg
moet nog een witte laag over ( zwart schijnt er nog beetje door)
en de top moet eens schoongemaakt worden :P....

[ Voor 14% gewijzigd door [Remmes] op 02-06-2010 08:07 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
t ziet er wel vet uit!! :*)

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
alleen jammer is.. de nexus fans hebben van die paarse plugjes.. wat dus totaal niet staat.. nu weet ik dat nexus zo'n anti noise kit heeft met zwarte plugjes.. maar dat is dan weer 10 euro+ verzendkosten voor iets waar ik alleen die plugjes van nodig heb XD

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En paars is niet zwarte verven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
kan wel, maar met silicone is dat niet handig, een beetje rekken en het verf schilfert eraf

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een beetje creatief bent kun je vast wel een plastic kapje maken / vinden, die je over die plugjes heen kunt schuiven toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
nog niets ontvangen van highflow :'(....

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Sleeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Wat dacht je van viltstiften (gewoon een watervaste stift nemen) ? Dat werkt wel als je ze daarna niet meer aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
viltstift zat ik ook aan te denken,

heb pakketje van Fractal Design!!!!

Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0176.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0172.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0171.jpg

danke @ Fractal Design

enigste nadeel is het kleur verschil van mijn zelf geverfde exemplaar :P
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0178.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door [Remmes] op 02-06-2010 17:26 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
helaas nog niets van highflow :'(

[ Voor 202% gewijzigd door [Remmes] op 06-06-2010 23:17 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Damn jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
zeker, nog kleine hopp dat het morgen komt.. maar ik bewijfel het :(

kan eigenlijk niet verder zonder die connectoren..

net even gepost op het highflow forum

alle hoop op morgen...

mod ligt stil tot ik de connectoren heb...

[ Voor 61% gewijzigd door [Remmes] op 05-06-2010 19:51 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilja Meijer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-08 12:58
Ziet er goed uit. Mooi strak dat zwart/wit. Ik ga deze in de gaten houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
iemand iets hoe je de pinnen uit atx connectoren kan halen ?? heb radio antenne geprobeerd, lukt niet :P
wil geen dingetjes gaan bestellen dus moet huis tuin en keuken zooi worden gedaan

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Laatst online: 20-08-2024
nietjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Remmes_NT schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:34:
iemand iets hoe je de pinnen uit atx connectoren kan halen ?? heb radio antenne geprobeerd, lukt niet :P
wil geen dingetjes gaan bestellen dus moet huis tuin en keuken zooi worden gedaan
ATX pinnetjes? Ik denk aan mobo- en cpu-plug... Kun je best proberen te doen met een vork met smalle [priksels :? ] of een heel dun ijzerdraadje... 't Zijn rottige plugjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ja die 24 pin kabel, net al geprobeerd met een paperclip, eens kijken straks met 2 van die dingen..

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Je kan met een minischoevendraaier proberen de 2 haakjes naar binnen te vouwen. Lukte mij ook toen "het speciale gereedschap" was afgebroken.... Daarna de haakjes met een scherp mesje weer terugbuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duriel
  • Laatst online: 12-08-2024
Eén nietje uit de nietmachine in vorm vouwen zodat hij precies de 2 haakjes naar binnen vouwt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
morgen ( vandaag) maar eens een poging wagen dan..

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
goed nieuws, een mailtje van Freddy (highflow)
aangezien ik nog steeds geen envelop heb met de connectoren die ik besteld had
deed Freddy mij een aanbod(/sponsor)
ik kon het nog een keer laten versturen als pakketpost,maar zonder verzendkosten
heb een set van sunbeam erbij besteld zodat het losmaken van connectoren wat makkelijker gaat.

als ik de envelop ooit krijg zal deze retour gaan naar Highflow, en daar zal ik dan weer een tegoedcoupon voor krijgen.

dus dikke thumbs up voor Highflow en Freddy :)

ben weer blij en kan eindelijk dan weer verder

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Congratz ! _/-\o_
Je hebt een sponsert! :9

eerst maar even afwachten of dit pakketje zijn bestemming vindt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
GNOOM172 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:58:
Congratz ! _/-\o_
Je hebt een sponsert! :9

eerst maar even afwachten of dit pakketje zijn bestemming vindt O-)
nu anderehalve sponsor zeg maar :P maar toch zeer goede actie van Freddy, ga nu dan toch echt slapen.. 6:16 gaat de wekker weer, weer een dagje school...

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
nou.. mod heeft lang stilgestaan MAAAR!!!!!!!!!

nu nog steeds.... had een mooi setje pin removers gehaald van sunbeamtech...
even testen op oude voeding die ik had liggen.. ging aardig goed.....PETS... breekt dat pinnetje af van het gereedschap

nou geweldig..er zat er ook één bij met 1 pin, dus die gebruikt.. ging ook aardig goed
totdat ik de pin voelde buigen en dus op breekpunt staat nu.. ben er maar mee gestopt.

nu maar proberen met paperclips, zodra ik mijn gereedschap weer thuis heb aangezien het met een combinatietang beter zal lukken

moet nog een nieuwe bus mat zwart halen voor de 3 fans die ik nog moet spuiten + PSU plate ben ik vergeten te doen :p ....

achja.. komt goed schatje

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
pc zit voor het meeste deel weer in elkaar....

kan mijn I/O shield niet meer vinden :( en het ooh zo geweldigge un-pin gereedschap brak af -.- dus nog niet echt kunnen sleeven..

ook was ik vergeten de PSU plate te spuiten + nog een klein plekje gezien wat ik vergeten ben...
helaas bus leeg dus nog nieuwe halen.

zal morgen foto's maken

PS: als iemand dus een I/O shield heeft van een M3A78-EM heeft , of wat ook past stuur maar mailtje

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Welke kleur heb je je HDD-cages gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Vraaag schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:57:
Welke kleur heb je je HDD-cages gemaakt?
zwart, in 1 geheel met de kast ( nog even geen foto van, komt morgen wel)
+ ga even pasta vervangen en fans er anders op zetten ( dit was test kijken of het veel nadeliger werkt)
foto van gister:
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0187.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door [Remmes] op 02-07-2010 15:10 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
nou de beloofde foto's ... not bad voor de eerste keer denk ik zo (let niet op kabels)

fan grill top:
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0196.jpg

achterkant ( helaas I/O shield kwijt/psu plate vergeten de spuiten :S
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0194.jpg

binnenkant:
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0192.jpg

zijkant:
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu129/Rem-s/Foto0191.jpg

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Op die laatste foto zie ik een push/pull op je cpu, en 3 cm erna nog een fan. Heeft dat echt nut, of gaat het meer om het idee? Verder is het een nette kast geworden, en ik vind de fan grill top ook mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
boazkl0p schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:31:
Op die laatste foto zie ik een push/pull op je cpu, en 3 cm erna nog een fan. Heeft dat echt nut, of gaat het meer om het idee? Verder is het een nette kast geworden, en ik vind de fan grill top ook mooi.
het heeft nut, maar niet veel,

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Begint mooi te worden, vooral de grill aan de bovenkant.

Pak je nog de details aan, zoals?

- De lelijke paarse rubbers
- De chrome boutjes op de PSU
- de 2 doorzichtige fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
GNOOM172 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:43:
Begint mooi te worden, vooral de grill aan de bovenkant.

Pak je nog de details aan, zoals?

- De lelijke paarse rubbers
- De chrome boutjes op de PSU
- de 2 doorzichtige fans
paarse rubbers zullen waarschijnlijk gewoon zwarte schroeven worden of mischien toch eens kijken naar
http://www.nexustek.nl/NX...0_silicone_fan_mounts.htm

ik wil de meeste schroeven vervangen door zwarte schroeven, ik weet alleen niet waar en welke maat

4 doorzichtige fans zullen net als de achterste fan worden, ik moet alleen nog even nieuwe bus zwarte verf halen, zodat ik dat kan doen en de PSU plate ook nog even doen :P)

ja, daag.

Pagina: 1