Toon posts:

Budget 1300 euro maar welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lui,

Ik ben al een tijdje van plan om een nieuwe laptop aan te schaffen het probleem is echter dat ik niet weet welke. Ik neigde erg naar de Sony F11s1e maar ik lees dat er zoveel problemen mee zijn mbt high pitch noise etc.

Hij moet video/photo editing aan kunnen (abobe sc5) en ook gamen op goede kwaliteit is een must.

Ik heb 1300 euro en het moet een laptop zijn. Kunnen jullie mij er misschien een paar aanraden?

Mvg, J

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Als je al voor de F serie wou gaan zou ik zowieso wachten op de nieuwe F serie welke heel binnenkort op komt dagen. Daarnaast kun je eens op dell.nl kijken naar de nieuwe Studio 17 series (17inch, met nieuwe intel processoren en een erg goed gamekaart 5650 van ati).

En last but not least kijk eens door de pricewatch en filter eens op MSI, deze hebben ook erg leuke laptops voor vrij goedkope prijsjes.

Patient gamer

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:47
Klinkt alsof je zelf nog niet veel hebt verdiept erin. Je hebt 1 type...

Wat je kan doen is een BTO. Deze zijn vaak krachtig en je kan hem ook makkelijk zelf aanpassen.
Met 1300 komje dan daar erg vermee.

Verwijderd

[NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht

Kijk eens in dat topic en stel daar je vraag. Vermeld erbij waar je naar opzoek bent en wat je juist niet zoekt, ook kun je vast vertellen welke laptops je eventueel geselecteerd hebt.

Een selectie op prijs en eigenschappen kun je gemakkelijk maken via de Pricewatch > Laptops
http://tweakers.net/pricewatch/

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hij moet video/photo editing aan kunnen (abobe sc5) en ook gamen op goede kwaliteit is een must.
Dit is echt enorm rekbaar ;). Specificeer dat eens goed.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica