Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

audio en video niet synchroom in zelf gemaakte film

Pagina: 1
Acties:

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
mijn vriendin heeft een video reportage opgenomen voor haar studie.
maar nu loopt de audio niet synchroom met de video.
het video bestand dat aangeleverd is is een wmv, ik heb geen mogelijkheid om deze opnieuw van het video bandje af te lezen. (ouwe troep)

is er een mogelijkheid om het video en het audio spoor te splitsen recht onder elkaar te zetten zodat deze weer synchroom loopt.

ik heb de beschikking over pinnacle studio 12 maar veel ervaring heb ik hier niet mee.
fParkOverall
Inderdaad kan dat heel goed, voorwaarde is dat het niet-synchroon lopen constant is. D.w.z. het tijdsverschil tussen audio en video moet gelijk blijven de gehele speelduur.

Sleep het bestand naar de tijdlijn in je editor en verplaats de audio t.o.v. de video met het tijdsverschil.
dit werkt niet omdat de audio nog steeds 1 is met de clip dan zal dit eerst gesplitst moeten worden. anders schuift de video net zo hard mee.

[ Voor 32% gewijzigd door dezejongeman op 24-05-2010 17:05 ]

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21
Inderdaad kan dat heel goed, voorwaarde is dat het niet-synchroon lopen constant is. D.w.z. het tijdsverschil tussen audio en video moet gelijk blijven de gehele speelduur.

Sleep het bestand naar de tijdlijn in je editor en verplaats de audio t.o.v. de video met het tijdsverschil.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21
dit werkt niet omdat de audio nog steeds 1 is met de clip dan zal dit eerst gesplitst moeten worden. anders schuift de video net zo hard mee.
Heeft je editor geen optie audio en video te ontkoppelen? Zo nee, dan kun je proberen om het audio en het video deel apart te exporteren en dan gescheiden te importeren.