Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Call of Duty 4] Game freezed na 30 minuten

Pagina: 1
Acties:

• BerkayB
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-11 11:12
Goeiedag,

Ik heb sinds 3 dagen een heel vreemd probleem.
Ik speel nu al .. 1 jaar cod4 geloof ik, op mijn pc en tot 3 dagen geleden had ik helemaal geen last van dit probleem.

Het is dus zo, dat ik een half uur ongeveer kan gamen en dan ineens freezed de game en komt er een heel vreemd geluid van: zzzzzzzzzrrrrr uit m'n speakers

en dan wil ik de game afsluiten, lukt dat niet.. ik heb ctrl+alt+delete, alt+f4, ctrl+w en esc allemaal geprobeerd maar helemaal niets reageert. Het blijft gewoon freezed en ik word er gek van, dan moet op het restart knopje op mn pc drukken en dan reboot mijn windows en dat elke keer na 30 minuten. Wat is dit?

Pc draait op Windows 7, 64bit :)

Ik heb dit echt nog nooit gehad ?

Hoe verbeter ik dit weer? :|

Bij voorbaat dank
_
berkayb

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11 23:30
Installeer eens een nieuwe driver voor je videokaart.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 17:30
BerkayB schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:44:
Goeiedag,

Ik heb sinds 3 dagen een heel vreemd probleem.
Ik speel nu al .. 1 jaar cod4 geloof ik, op mijn pc en tot 3 dagen geleden had ik helemaal geen last van dit probleem.

Het is dus zo, dat ik een half uur ongeveer kan gamen en dan ineens freezed de game en komt er een heel vreemd geluid van: zzzzzzzzzrrrrr uit m'n speakers

en dan wil ik de game afsluiten, lukt dat niet.. ik heb ctrl+alt+delete, alt+f4, ctrl+w en esc allemaal geprobeerd maar helemaal niets reageert. Het blijft gewoon freezed en ik word er gek van, dan moet op het restart knopje op mn pc drukken en dan reboot mijn windows en dat elke keer na 30 minuten. Wat is dit?

Pc draait op Windows 7, 64bit :)

Ik heb dit echt nog nooit gehad ?

Hoe verbeter ik dit weer? :|

Bij voorbaat dank
_
berkayb
hmm... dat klinkt als een computer die het iets te heet onder zijn voeten krijgt, en zeker doordat het nu wat warmer begint te worden, lijkt het me dat iets flink warm wordt.
Probeer eerst eens je pc van binnen te ontdoen van stof, dat zal ongetwijfeld een stuk helpen...

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
ChaosZ0ne schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:40:
[...]

hmm... dat klinkt als een computer die het iets te heet onder zijn voeten krijgt, en zeker doordat het nu wat warmer begint te worden, lijkt het me dat iets flink warm wordt.
Probeer eerst eens je pc van binnen te ontdoen van stof, dat zal ongetwijfeld een stuk helpen...
datte. Had ik een tijdlang met m'n laptop ook (niet perse bij het gamen). Heb'm toen eens grondig gestofzuigt en doe dit dus tegenwoordig om de x maand zo eens. Die freeze-crash nooit meer gehad sindsdien.