Externe HDD Case

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• mick3355
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik heb in mijn kast ruimte voor drie 3.5" schijven, maar ik heb er 4 die ik wil gebruiken.
Nu kan ik wel een externe behuizing voor een paar tientjes kopen en genoegen nemen met de lagere bandbreedte, maar ik wilde eigenlijk iets anders. Ik heb namelijk bij mijn Gigabyte GA-EX58-UD5 moederbord een bracket voor het aansluiten van SATA schijven buiten je kast (in deze review kan je zien welke bracket ik bedoel). Nu wilde ik dus mijn interne hdd doormiddel van deze bracket extern aansluiten, maar ik kan nergens iets van een behuizing vinden om mijn hdd veilig in de bouwen, ik ga hem niet los op mijn bureau laten liggen.
Als iemand een goede oplossing voor mij weet hoor ik het graag.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:50

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je zoekt gewoon een externe behuizing met esata aansluiting en klaar is mick3355. Intern de bracket op het moederbord aansluiten, en met een sata kabel op je nieuwe behuizing verbinden. Makkelijker kan het niet.

pricewatchlink met alle esata behuizingen

Zelf gebruik ik een goedkoop concentronic gevalletje, heeft ook nog eens een usb2 aansluiting. Dus altijd aan te sluiten op een vreemde PC zonder esata.

[ Voor 53% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 24-05-2010 16:06 ]

Hier staat tekst

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Je wil hem niet los op je bureau laten liggen? Wat dan? Zweven? ;)
Als je op zoek gaat naar een HDD behuizing let dan op dat deze van e-sata is voorzien. Verder is het meer een kwestie van smaak :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 22:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit is dus typisch iets dat je heel makkelijk zelf kunt opzoeken, met oa. the pricewatch en ook de GoT Search. Aangezien jij al een poosje hier rond loopt, moet je wel weten dat wij hier op GoT toch enig eigen initatief verwachten van een ieder, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.