Toon posts:

instellen spam filter

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Zit met een probleem. Hopelijk kan iemand mij helpen dit op te lossen.

Ik heb een VPS, waarop ubuntu linux 8.04.1 draait. Voor mijn webmail heb ik Roundcube geinstalleerd, wat allemaal goed draait. Alleen mijn Spam-filter (SpamAssassin) werkt niet goed. Kan iemand mij helpen deze correct af te stellen of mij een betere Spamfilter aanraden?

Alvast bedankt!.

Wybo.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Het zou handig zijn als je zou vertellen wat er precies niet goed werkt.

Op deze site onder het stukje Anti-Spam, staat goed beschreven hoe je SpamAssassin moet instellen:

How to set up a mail server on a GNU / Linux system

SpamAssassin is een goed spamfilter, als je weet hoe het werkt, en je jezelf inleest in de documentatie, die er meer dan genoeg te vinden is.

[ Voor 35% gewijzigd door Turdie op 24-05-2010 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is heel kort en bonding: Zit nog veel Spam in mijn inbox, maar tegelijkertijd worden er mails aangemerkt als Spam terwijl het geen Spam is. Iemand die me kan helpen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:37:
Probleem is heel kort en bonding: Zit nog veel Spam in mijn inbox, maar tegelijkertijd worden er mails aangemerkt als Spam terwijl het geen Spam is. Iemand die me kan helpen?
Je zult hem moeten gaan instellen, en daar is documentatie voor. Je vraag is zo algemeen dat het er lijkt dat je zelf nog geen moeite hebt gedaan. Welke whitelists en blacklists gebruik je, wat zeggen de logs over de mails, etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03-2025

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Kwestie van instellen, ik had het ook dat gewone mail in de spambak kwam en spam in de inbox.
Alles goed nagezocht en tevens een vriend om hulp gevraagd die de zelfde spamblokker had.
Nu nergens meer last van, zelfs geen spam.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hier gaan we inderdaad niets mee kunnen - er is je al eerder verteld dat we op GoT wat meer verwachten dan een plek om je vraag neer te zetten en hopen dat iemand met de magische oplossing komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.