Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Audio uit films halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment ben ik bezig met een aantal projecten en omdat ik op het idee ben gekomen om quotes uit films te halen, wil ik dit graag eens doen met quotes van de film Goodfellas. Het probleem is, ik weet niet hoe. Ik heb de film gedownload en nu ? Welke (gratis) software kan ik het beste gebruiken om zo min mogelijk kwaliteitsverlies ?

Bij voorbaat dank,
FightForMore.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
VirtualDUB. En nog 25.446.523 andere programma's en methodes. Het komt op mij over alsof je niet eens zelf gezocht hebt om eerlijk te zijn. Het audiospoor kan je met legio software van de film scheiden. Vervolgens met een willekeurig audiobewerkingsprogramma knippen. Daarbij heb je geen kwaliteitsverlies.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is ook wel handig om te vermelden wat de source van de film is. Virtual Dub kan bijv. niet met Mkv's omgaan.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:29:
Ik heb de film gedownload en nu ?
Je begint dus al met sub-par quality... Lekkere basis voor een project...

Maar je was ongetwijfeld al bekend met een site als http://www.videohelp.com/ voordat je je vraag hier stelde?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Kan je hier niets mee: www.listentoamovie.com?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Je zult moeten gaan demuxen (hint hint, zoekterm :) ). Genoeg software voor te vinden.
Pagina: 1