Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

shift toets is gaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gisterenavond heb ik tegen mn glas cola gestoten en ging er een beetje over mijn toetsenbord..
nu was er niet zoveel aan de hand, behalve dat de ctrl en de shift toets wat plakte

die control toets is nu weer normaal, alleen mijn shift toets plakte nog, dus ik zit allemaal te klooien om er met een doekje+mes er net onder te kunnen om het beetje te poetsen

nu is het dus zo dat het misschien is te lomp is gegaan en die knop gaat echt heel stroef nu, mijn pinkie heeft niet zoveel kracht om hem in te drukken namelijk :P

de knop doet het nog wel, maar moet hem echt kei hard indrukken, zodat ie reageert.

kan ik die knop er helemaal afhalen? om even te kijken wat er precies mis is of moet ik meteen een heel nieuw toetsenbord erin laten zetten?

het gaat om een dell studio 15.

ik vind het zelf heel irritant als iemand geen hoofdletters en leestekens gebruikt, maar die rechter shift ben ik nog niet gewend :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 10:00 ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:35
Over het algemeen zijn deze knoppen met enige kracht prima weg te halen. De manier hangt natuurlijk van het toetsenbord af, dat is te vinden op www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, ter informatie: dell studio 15

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al minder, hoef hem niet meer zo hard in te drukken. Wil eigenlijk de knop er nog even af kunnen pakken om het even schoon te maken, want hij plakt van de cola.
Het probleem zat hem in het rubbertje, die was wat verschoven.

Verwijderd

Gewoon de knop er af halen met wat kracht. Werkt altijd, zowel bij een keyboard als een laptop.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:29
Wat ik altijd doe met vieze toetsenborden, mits ze elektrisch niet beschadigd zijn (wat bij jou niet het geval lijkt te zijn), is hem helemaal opgeschroeven, dan voorzichtig de lagen die achter de rubbertjes liggen, verwijderen, en dan het volledige toetsenbord schoonmaken in een warm badje met evt wat sop en een borsteltje.
Let wel op dat je die lagen die je er af haalt, voorzichtig behandelt, en later op je juiste manier weer terugdoet.

Op deze manier kan je erg goed de bordjes schoonmaken, en vaak ben je verbaasd hoe vies je toetsenbord eigenlijk is... Uiteraard wel even goed uitschudden en laten drogen, maar dat kan met dit zonnetje geen probleem zijn.
Pagina: 1